førte matrix display 16 * 128 brug

S

santoshaxl

Guest
Jeg har brug førte matrix display 16 * 128 med flere sprog / tid / PC tastatur interface / hex kode / ledningsdiagram. kontakte mig snart. Santosh

Hvad er de sprog, du forventer undtagen engelsk og hindi?

Engelsk og Devanagari (hindi) er nok for mig, men hvis skrifttypen designe software leveres problemet er løst.

mener ... er du designe en selv, og du skal bare have den skrifttype designe software, eller du har brug for nogen til at designe det fulde projekt og give dig den teknologi?

Produktet kommer til at koste 12800/-Rupees mens den komplette teknologi wil koste 45000 / - som omfatter PCB layout, en samlet testede prototype, kredsløb og kildekoder.

Produkt vil koste 12800/-Rupees mens den komplette teknologi wil koste 45000 / - som omfatter PCB layout, en samlet afprøvede prototype, kredsløb og kildekoder
Hej pranam, bedes du give nogle flere. detaljer omkring 16 * 128 projet som jeg ønsker at købe ... Tak, Karan

hej! Jeg vil give projektet med nogle omkostninger. Jeg vil give komplet design og software kode. og mønster generator software også. hvis u virkelig ønsker det så send mig en email. kiranvarma_kvb@yahoo.co.in

For en rimelig sum penge 64,000.00 INR (~ 1,000.00 EUR) Jeg kan give dig et fuldt funktionelt fungerende prototype af rullende besked display baseret på 5mm eller 10mm LEDs, som understøtter engelske alfabet. Alt du skal gøre er at kontakte mig via privat besked.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back