fasesystem af mikrostrip patch antenne

J

JAVERIA EJAZ

Guest
Hej Vi har designet en gradvis vifte af mikrostrip patch antenne for elektronisk styring af stråleretning, hvor vi har simulere digitale skiftet linjetype fase skiftere for fase variation blandt udstrålende alle elementer og fast forstærkning klasse C forstærkere for variation af vægtede amplituder af hvert element. Opgave 1: jeg også nødt til at skrive et kapitel af fasesystem af mikrostrip patch element, hvor en enkelt plaster element er konstrueret ved hjælp af transmission line model og mikrostrip fødeledning metode. Faktisk har jeg brug for et papir, artikel eller tutorial med den hjælp, som jeg kan få en idé om at skrive et kapitel af fasesystem af mikrostrip plaster fodret af en magt skillevæg netværk i en corporate måde. Alle simulation er blevet gjort oh HFSS. Jeg har også brug for nogle brugbare materiale om POWER DIVIDER NETVÆRK at skrive nogle detaljer om det. Opgave 2: Vores næste skridt er at skrive speciale til projekt til dette formål, jeg har brug for teori materiale til at skrive særskilte kapitler for forstærkere og fase skiftere. Den artikel eller tutorial du folk sender skal indeholde forklaring af forstærkere og fase skiftere med hensyn til fase og amplitude variation af mikrostrip patch array. Enhver papir ved hjælp af, som jeg kan få en ide at skrive disse kapitler præcist og nøjagtigt som helst af kan hjælpe mig venligst, jeg skal være meget taknemmelige til dig som jeg er nødt til at sende min afhandling på mandag.

im sende u noget materiale det vil hjælpe u en masse .........

Jeg er nødt til at gøre det samme for min femårsplan, og jeg har lavet en enkelt patch og jeg dont præcist vide, hvordan man kan omsætte det til et array .. er det muligt for u for at give en tutorial eller eksempel på, at u har af arrays i hfss?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back