K
kevinj
Guest
Dette er et kredsløb fra mini * kredsløb.Du kan få enhver fase fra 0 grader til 180 grader ved at anvende 0V til 15V på betjening.Sæt dit signal på indgangen, og det vil være fase flyttes på outputtet.Enheden værker fra 700 MHz til 1 GHz.
Den sorte ting er Recovery (ikke sikker på, hvad serien er), men de kan operere fra 0V til 15V.
Den blå ting med den røde prik er induktortypen (8nH).
Der er modstande (202 mærkning)
Caps er små.
Spørgsmål: Der er 2 transformere, hvorfor?Hvorfor ikke bare 1?Er de baluns?Er der nogen vide, hvordan dette kredsløb virker?
Viklingerne er alle i samme retning.Der forholdet er 4:4.
I det første billede der er komponenter cirklet.Det er fordi de er koblet sammen til at fungere som transformer.Den gule er koblet til hinanden, og de røde er koblet til hinanden.Der kobling faktor er 1.
Hvis man ser nærmere på det 3. billede, du vil opdage, at de skiftede de røde og de grønne ledninger.Hvis de ikke gjorde det så ville de have et andet layout, men jeg tror ikke, at ville sagen meget.Hvis der er en anden grund lad mig det vide.Tak.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil
Den sorte ting er Recovery (ikke sikker på, hvad serien er), men de kan operere fra 0V til 15V.
Den blå ting med den røde prik er induktortypen (8nH).
Der er modstande (202 mærkning)
Caps er små.
Spørgsmål: Der er 2 transformere, hvorfor?Hvorfor ikke bare 1?Er de baluns?Er der nogen vide, hvordan dette kredsløb virker?
Viklingerne er alle i samme retning.Der forholdet er 4:4.
I det første billede der er komponenter cirklet.Det er fordi de er koblet sammen til at fungere som transformer.Den gule er koblet til hinanden, og de røde er koblet til hinanden.Der kobling faktor er 1.
Hvis man ser nærmere på det 3. billede, du vil opdage, at de skiftede de røde og de grønne ledninger.Hvis de ikke gjorde det så ville de have et andet layout, men jeg tror ikke, at ville sagen meget.Hvis der er en anden grund lad mig det vide.Tak.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil