Feature vektorer for mønstergenkendelse

T

tanya05

Guest
Jeg laver et projekt i mønstergenkendelse. Min anvendelsesområde er håndskrevne tegngenkendelse. I dont have en baggrund af billedbehandling. Kan nogen fortælle mig, hvor man kan finde en database over feature vektorer for denne ansøgning? Jeg er mere tilbøjelige til funktioner i håndskrevne cifre. Jeg er nødt til at gennemføre min kode i MATLAB, så en 2D repræsentation af funktionen vektorer vil blive foretrukket. Jeg har brug for til at starte mit projekt asap. Eventuelle forslag vil blive værdsat.

@ Klystron Dette dokument er meget oplysende for håndskrevne tegngenkendelse. Men i mit projekt, jeg først og fremmest nødt til at fokusere på den mønstergenkendelse del. Det er derfor, jeg har brug for nogen tilgængelig database over funktioner i håndskrevne tegn. Eller nogen matlab kode feature extraction fra billeder. Nogen forslag?

Vil dette hjælpe dig [url = http://visl.technion.ac.il/projects/2003w24/] A Real-time License Plate Recognition (LPR) System [/url]

I tilfælde af at jeg finder en kode, som kan udtrække features, vil jeg bruge billedfiler som input. Jeg behøver ikke at måle noget input. Mit primære mål er tegngenkendelse, behøver jeg ikke at gå i detaljer med feature extraction. Jeg skal bare have funktioner i håndskrevne tegn på, som jeg kan anvende min kode tegngenkendelse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back