FED Wiz C udtalelse

O

orione

Guest
Jeg vil gerne købe en PIC C compiler.
Fra hvad jeg
har læst fra de forskellige tråde, CCS PIC C og HiTech C er den bedste omkring, men de er også meget dyrt.
Fored wizc er billigere, men jeg ved ikke, om det en rigtig god compiler.

Nogen har brugt FORED WIZC compiler?

Kan du give mig din mening om denne software?

Tak for din hjælp.

Venlig hilsen

Det
er bare crap.
Jeg
har prøvet det og bare smed det væk.Den visuelle udvikling del er en vittighed og den genererede kode ser ud, som om det er fremstillet af en person lider af en tømmermænd.
Den chineese sige, at "billige er blot en anden måde at snyde".Det
er sandt, for så vidt angår FED compiler er berørt.
Få CCS eller Hi-Tech.Sidstnævnte er dyrere, men langt bedre.

spore

Hvad er Deres mening for C2C compiler?

De har en C-compiler / C compiler / Pascal Compiler (som alle er ledsaget inden downloades trop PicantIDE) for PIC.

Jeg hentede PicantIDE at prøve det.Ikke har nogen erfaring med C, jeg har brug for en nem start-off uden for meget besvær.Den try-out tid er begrænset til 15 dage.Lidt kort til at lære C for PIC.

Prisen er ca $ 50, hvilket er OK.

Lad mig vide, din mening, hvis du har erfaring med dette ene!

Jeg ved, jeg sparker et gammelt emne, men jeg bare var nødt til at reagere ...

Tilsyneladende, der er sket meget til FED compilers (wizC og fedC), da dette emne blev påbegyndt fordi mine erfaringer (fra 2003 op til nu), er helt anderledes.

Jeg har skrevet mange programmer, der bruger wizC og kun lejlighedsvis opstod en fejl i compileren.En løsning er foreslået af FED inden for en dag det meste af tiden.Hvis en rettelse er nødvendig (ja, det sker), den blev leveret i løbet af et par dage.

Jeg er også porteret den Realtime Operating System FreeRTOS (http://www.freertos.org) til FED compilers.De fleste moduler i denne RTOS er skrevet til at være bærbare på tværs af mange compilers og chips.Disse moduler er anvendt uændret i havnen.Naturligvis den PIC18/wizC specifikke moduler var skræddersyet til dette specifikke chip / compiler, som sædvanlig.

hmm, det ser ud som jeg er bare at tilslutte wizC / fedC her.Men det
er bare, hvordan jeg ser dem compilers ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back