E
EEyliu11
Guest
Hej alle
Jeg har lavet et layout projekt, og når jeg indsætter et eksempel fra
PRIMLIB såsom induktortypen, NMOS eller PMOS transistor jeg få en instans med denne
besked "pcellevalfailed« med disse relaterede fejl:
* ADVARSEL * Pcell evaluering for tsmc25rf/ind/layout har følgende fejl (r):
* ADVARSEL * ( "eval" 0 t nul ( "* Error * eval: undefined function" tsmc25rf_PdkGetIndSide))
* ADVARSEL * Error holdes i "errorDesc" ejendom pcellEvalFailed etiketten "" på lag / formål "marker / fejl" i disse ampuller.
Når f.eks NMOS, vil advarsel:
* WARNING * Pcell evaluering for tsmc25rf/nmos2v/layout har følgende fejl (r):
* ADVARSEL * ( "eval" 0 t nul ( "* Error * eval: undefined function" tsmc25rf_PDKrodmosBuild))
* ADVARSEL * Error holdes i "errorDesc" ejendom pcellEvalFailed etiketten "" på lag / formål "marker / fejl" i disse ampuller.
nogen ved, hvordan man kan løse problemet?Tak.
Jeg har lavet et layout projekt, og når jeg indsætter et eksempel fra
PRIMLIB såsom induktortypen, NMOS eller PMOS transistor jeg få en instans med denne
besked "pcellevalfailed« med disse relaterede fejl:
* ADVARSEL * Pcell evaluering for tsmc25rf/ind/layout har følgende fejl (r):
* ADVARSEL * ( "eval" 0 t nul ( "* Error * eval: undefined function" tsmc25rf_PdkGetIndSide))
Når f.eks NMOS, vil advarsel:
* WARNING * Pcell evaluering for tsmc25rf/nmos2v/layout har følgende fejl (r):
* ADVARSEL * ( "eval" 0 t nul ( "* Error * eval: undefined function" tsmc25rf_PDKrodmosBuild))
nogen ved, hvordan man kan løse problemet?Tak.