File / Directory synkronisering mellem Linux og Windows

O

omara007

Guest
Hvordan kan jeg synkronisere en fil / mappe mellem en pc (Windows) og en Linux-server forbindelse til det?..betragtning af, at jeg ønsker, at synkroniseringen til at ske continuousely eller i det mindste jeg kan være i stand til at planlægge det.

Den eneste måde, jeg ved, du kan bruge begge på én maskine, er at installere dem i separate drev og vælge mellem (Windows eller Linux), når maskinen starter op.Andet end at jeg ikke tror, du kan køre både simulteously

promtech skrev:

Den eneste måde, jeg ved, du kan bruge begge på én maskine, er at installere dem i separate drev og vælge mellem (Windows eller Linux), når maskinen starter op.
Andet end at jeg ikke tror, du kan køre både simulteously

Hvorfor ikke lave en delt partition på din server og lave en net kort over det på din Windows XP-pc?

Jeg har en data-partition på min laptop (jeg kører Windows XP og Ubuntu Linux), der er formateret, så det kan ses, når jeg start i Windows XP og også i Ubuntu Linux.
Så gør en partition på din Linux Server, som er FAT32 eller NTFS og gøre et net kort over det ...(spørg din admin)

mobil-it skrev:

Hvorfor ikke lave en delt partition på din server og lave en net kort over det på din Windows XP-pc?Jeg har en data-partition på min laptop (jeg kører Windows XP og Ubuntu Linux), der er formateret, så det kan ses, når jeg start i Windows XP og også i Ubuntu Linux.

Så gør en partition på din Linux Server, som er FAT32 eller NTFS og gøre et net kort over det ...
(spørg din admin)

På Linux prøve Rsync ... eller kor ...

eller et Windows-program kaldet "Anden Copy"
og køre Samba på Linux

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back