fingeraftrykgenkendelsessystem System i VB6

S

sasmit

Guest
Hej alle,
Jeg er sidste år, studerende på afgangsbevis på det, og jeg er nødt til at fremlægge et projekt.Jeg har planer om at indsende et projekt om fingeraftrykgenkendelsessystem.

and Pruning
and also Minutiae Extraction
but I do not know the image filtering to improve the quality of fingerprint images.

Jeg har allerede udviklet koderne for udtynding
og beskæringsform
og også bagateller Ekstraktion
men jeg kender ikke billedet filtrering at forbedre kvaliteten af fingeraftryksbilleder.

I øjeblikket er jeg worling på prøve billeder.Jeg har brug for at vide om en god Fingerprint Scanner - jeg tænker om mictosoft fingeraftrykslæser.Kan det hjælpe?Jeg tror også, at en scanner til opløsning af 256X256 vil sinke min udførelse hastighed.Så jeg har brug for at vide specifikationerne for læseren.

Jeg har nogle Matlab kode, men det hele går over mit hoved, og jeg ved ikke, hvordan man omdanner det til C / C / VB6.Jeg ønsker ikke at gøre det.

Jeg regner med at fange billeder med en scanner direkte til mit program og derefter gøre billedbehandling.Kort sagt sin gerne denne

1.Scan billedet og optag det at programmere
2.Proces billedet
3.Må udtynding og beskæring (fjerne ansporer)
4.Udpak minutae.
5.Opbevar dem eller matche dem
6.Vis resultat.

Med hensyn til klassificering af fingeraftryk jeg vil overlade det til brugeren.Brugeren kan vælge et af de fem typer på tidspunktet for at indskrive fingeraftrykket.

Please hjælp mig i billedbehandling DEL og lagring og MATCHING DEL.

Do let me know iabout de Sample Koder.

Mange tak!

Hej,

Jeg er også gør Fingerprint system til anerkendelse af mit sidste år projekt, men jeg bruger Matlab.Har du den kode i Matlab?Hvordan kan du udpakke detaljer?

Tak,
Jeg udvinding af detaljer med hjælp fra udtynding proces.Der er en god litrature på

http://www.cs.earlham.edu/ ~ sandeaf / draft.txt

Jeg havde en Matlab kode, men jeg har ikke det nu som jeg gør mit projekt i VB6.0 og jeg dybest set ikke kender Matlab.

Plz sende Info du har.Hvordan gør du det bagateller udvinding af den måde?(lige forklare processen)

Bye for nu ...

Hej,
ill også sammen med jer ...Jeg har netop choosed at gøre mit projekt i fingeraftrykgenkendelsessystem System ..Jeg har samlet nogle generelle tanker om dette område .. Thats det.im gode i VB 6.0, men jeg dont kende til at arbejde i Matlab ..Hvordan bliver jeg nødt til at starte mit projekt.
Hjælp mig med dine synspunkter

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back