Fingeraftryksgenkendelse .... brug for hjælp.!

S

SpellChainz

Guest
hi .... im laver et projekt om identifikation af fingeraftryk MATLAB .... im nye til Matlab og efter WUZHILI (99050056) afhandling ... im ikke får nok hjælp ... : Cry: Tja, jeg har brug for nogle simple kildekoden til at forstå hele projektet og alle de relevante oplysninger om hvert trin i kildekoden plus hvordan skal jeg starte min egen kode ???..... det vil BA stor hjælp og thnxx i Advance ....

Jeg har vedhæftet koden til det papir, du bad om, og også et dokument, skabt af ham.

Tak for koden. Lad mig hente det og finde ud af hvad der er indeni. Håber det vil hjælpe mig så godt. Alle de bedste! : D

Hele processen skal være billede erhvervelse, billedforbedring, feature extraction, og image anerkendelse. To første etaper, du behøver at vide om Matlab, som Matlab har indbygget funktion til at udføre disse opgaver. Du kan henvise til hjælpefiler. For feature extraction, så prøv at studere nogle papirer, og beslutte, hvilken metode du vil bruge. Forstå algoritme og skrive matlab kode. For anerkendelse, også samme, undersøgelse om de metoder, og beslutte, hvilke metoder du vil bruge, så gør kodning.

Thanx en masse for denne støttende indlæg, har du gjort et stort stykke arbejde: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back