Fixing setup / hold krænkelser på SoC Encounter

S

steven852

Guest
Efter at have kørt SoC Opgør med timingen optimering, jeg stadig har en lille mængde setup / hold krænkelser til at fastsætte.De er omkring 20ps for hold og mindre end 6ps til opsætning.Når jeg ser på timingen rapporter, jeg tror, at holde gang krænkelser kan fastsættes ved en ECO og det samme som den setup krænkelser.Men jeg er ikke sikker på, at dette er den rigtige måde at gøre det, da værktøjet skal være i stand til at rette op på disse krænkelser.Enhver suggstions?

TakLagt efter 56 minutter:Jeg glemte at sige: setup og holde gang analyse efter forbehandling CTS og efter CTS er gode.Men setup / holde krænkelserne sker efter indlæg detaljeret rute.

Tak.

Pierwsze wrażenia ze spotkania z Dell-em Venue Pro? Telefon należy do tych z kategorii zaczepno-obronnych - ma masę aż 192 gramów, co wyrażnie czuć w ręce.

Read more...

Overtrædelserne u har rapporteret let kan fastsættes af ECO,

Hver gang værktøjet kan ikke give u den bedste timing,
og også at se på, hvornår krænkelse værdier 20ps hold og 6ps setup, kan de fastsættes ved hjælp af teknikker som celle resizing, buffer indsættelse ....

Hej au_sun,
Kan du i detaljer, hvordan cellen resizing og buffer indsættelsen er gjort?har du at gentage layout syntetisere efter celle resizing og buffer indsættelse?

Dr.farnsworth

Ja, jeg fast dem med ECO.Tidligere har jeg gjort øko efter tilføje fyldstof.for nogle ukendte grunde har øko ikke arbejde.

i en øko-, ingeniør-ændring for hvilke parametre, skal du gøre et behov for at ændre?

hmm det ville være rart, hvis nogen kan forklare øko trin (flow) ...tak,
Prasad

Efter at jeg gravede dybere ind i ECO procedure:, jeg indså, at der er meget mere til at dømme.Jeg håber nogen kan dele deres oplevelser i forbindelse ECO:

1.der fastsættelse går først, opsætning eller eje?Det grundlæggende spørgsmål er, at ved fastsættelsen af en af dem, de andre vil ikke blive nævneværdigt påvirket.Denne store forandring er, hvad jeg oplever: Jeg kan lave en af dem let, men de andre bliver værre

2.som peger på fastsætte, datapath eller ur træ?Hvad jeg prøvede var i datapath.

3.Hvilket valg er bedre, indsætte buffere eller ændrede celler?

Tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back