fjernstyrede ON / OFF LCD-projektor fra PC

B

badboy2007

Guest
Kære alle Jeg ønsker at fjernstyrede ON / OFF LCD projektor fra PC. Jeg ønsker, at brugeren indsætte ID-kort så pc er åben, og så indlæse software til fjernbetjening På LCD-skærm med infrarød ... Jeg har NEC LCD projektor så jeg vil u alle hjælpe mig om signal-koden infrarød On / Off takke for ur har! badboy2007

Ingen kender det, eller du ikke forstår min hastighed? tak!

ja det hele har fjernbetjening, men hvis vi sætter fjernbetjeningen i rummene vil mistet eller Brock cos masse hænder, bruge den, så jeg ønsker at styre projektoren med pc'en jeg bare slå det On / off kun .... og vi har projektor, medmindre 50 LCD-projektorer til at styre na tak! Best Regard badboy2007

End blot: Tilslut pc til eksisterende fjernbetjening (ON / OFF) knappen, skjule det et sted. Kan simpelthen bruge pc'er LPT port med drivende transistor.

ok det simpel måde, men hvis jeg gør sådan, at jeg ikke behøver hjælper du na ... tak!

Det tager lidt masse arbejde. Du skal kopiere koden til tænd / sluk af fjernbetjeningen til computeren og derefter gengive det, når u ønsker det. Det kan gøres med en seriel port selv. Regards Nandhu

du måske end nødt til at reproducere kredsløb eller designe dit eget kredsløb blot at sende info forpligtet til at tænde / slukke for LCD. Det gør du ved sondering med et omfang data i pulser og hastighed og igen gør, at transmissions på din parallel port. Så hvis du sondere ON projektor du kan se 01110 så igen gøre det på din parallel port, og du skal have en anordning, som du bygger at transmittere data på samme freq. Samuel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back