Flash programmering troede JTAG-interface

B

BGA

Guest
Jeg har en processor ADSP-21160 (JTAG kompatibel) forbundet til AMD flash-hukommelse (ikke JTAG). Er der en gratis værktøjer, der interfacet JTAG port trought en PC parallel port og gør det muligt at programmere flash-hukommelse? På forhånd tak.

: O: o Jeg har netop kodet sådan en blød til at gøre det, en uge siden! :!: 8o jeg bruge en ADSP-21165 med en AMD flash med en Xilinx parallelkabel. Det virker meget godt, men det er langsomt: oops: meget langsomt: oops: På grund af den lange interne skift register over DSP (284bits) perf: omkring 100 skriftlige bytes i flash / s jeg kan dele den prog, men ikke kilden! : Roll:

Hej samsuffy, hvad var dit udgangspunkt, og kan dit program blive udvidet til at indlæse et program i SHARC hukommelse og udføre det, jeg tager, at du er siddet bits i softwaren uden brugerdefineret hardware. På forhånd tak. Spit

Mit udgangspunkt er en brugerdefineret design ... fra bunden ... Jeg programmere flash gennem EXTEST tilstanden af ​​DSP (direkte kontrol over sine ben via JTAG) Jeg kunne indlæse et program i hukommelsen ... hvis jeg har doc om udokumenterede JTAG registrere forbeholdt emulering! : Cry:: cry: undskyld for mit engelsk, men hvad mener du med:
Jeg tager, at du er siddet bits i software uden brugerdefineret hardware
.:?:

Hej samsuffy, ked af det, jeg mente du laver hele flytning af bits og træde igennem JTAG statemachine nødvendige for at gennemføre det via software, uden hardware - fra en parallel port. Du Engelsk er fint, du gør dig forståelig perfekt. Spit

Ja, jeg styrer direkte staten maskinen med parallel port ... Jeg har også en FPGA om bord. Jeg planlægger at gennemføre statsapparatet håndtering i VHDL, men den har brug for mere tid ... Jeg havde brug for en hurtig løsning på sigt for at udvikle det tid: wink:? Har du information om forbeholdt JTAG registre ... : Roll:

Hej Samsuffy, det gør jeg ikke, men hvis finde ud af - jeg vil gøre det her. Spit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back