E
eem2am
Guest
hej, hvordan får jeg stop "flux gå" i en offline-push pull converter? det kan ikke gøres med nuværende forstand, da dette ville betyde belastningsstrømmen bliver stoppet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen grund til at skelne det. En aktuelle tilstand Regulatoren justerer den arbejdscyklus at opnå lige peak strøm til både halv cykler, som bør være tilstrækkelig til at forhindre mætning.Jeg er overbevist om, at selv med de nuværende tilstand, push pull nytter ikke noget, da det ikke vil være i stand til at skelne magnetiserende strøm fra strømbelastning?
Nej-er du enig med dette?
Normalt, jeg vil have en jævnstrøm mening at annullere unysmmetries. I en unipolær push-pull kredsløb, drøftes som, at opnå enten lig betyder, eller peak strøm i begge udgange af den registeransvarlige har samme effekt. En cap kan bruges i halv bro eller resonans-konverter kredsløb, hvor det nuværende alligevel.ingen ingeniør ville gøre dem uden en bro kasket, da de frygter flux gå