M
megtech
Guest
Hej alle, er det muligt at hjælpe mig? Jeg bulid en flyback kredsløb. Men min transistor ramt af alvorlige overophedet sender jeg dig mine skematiske Jeg venter yout nyheder Meget Tak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej Hvorfor har du bruge RC snubber tværs primære af transfermer? For Flyback konfiguration skal du bruge RCD / ZCD type snubber kredsløb. Dette vil undertrykke transienter i et vist omfang. Hold også RCD snubber (konfigurationen er forskellig fra tidligere) på tværs af Drain-Source i skifte enheden. Husk også, at som C værdi stiger, skal den maksimale overskridelsen mindskes, men det effektforbrug stiger. accordingingly du nødt til at vælge watt af resister og kondensator. bare gå til Google-søgning til RCD snubber + flyback. Du vil få mere information om det. RC snubber konfiguration er Doest arbejde for fly-back topologi. hvis du giver det samme arragement lide hvad du vist i skematisk, spændingen i C, er at holde på stigning i den ene retning, og spændingen stress på DS af kontakten vil stige. dette vil ødelægge skifte enheden. Jeg håber, at dette er nyttigt for digHej alle, er det muligt at hjælpe mig? Jeg bulid en flyback kredsløb. Men min transistor ramt af alvorlige overophedet Meget Tak!