[Flyttet] Command line simulering med PSpice

S

+satyr

Guest
Jeg vil gerne bruge OrCAD PSpice 's "psp_cmd" for at gøre tre simulationer ved hjælp af kun én. CIR-fil. Problemet er, at udførelse af psp_cmd mycircuit.cir skaber kun en datafil med navnet mycircuit.dat med indhold af data hele taget. Jeg vil gerne psp_cmd at eksportere til tre forskellige datafiler. Er det muligt? Bemærk, at hvert job i mycircuit.cir filen adskilt fra de andre med en. Ende. Den mycircuit.cir fil er faktisk gennemføres af kopi-indsætte de tre separate. Omstændig filer i mycircuit.cir, den ene efter den anden.

Bemærk, at hvert job i mycircuit.cir filen adskilt fra de andre med en ende.. Den mycircuit.cir fil er faktisk gennemføres af kopi-indsætte de tre separate. Omstændig filer i mycircuit.cir, den ene efter den anden.
. Slutningen angiver slutningen af ​​kredsløbet beskrivelse for læsning af PSpice. så ingen måde med tre. ende til tre kredsløb i en fil.

Du har ret, det faktisk ikke virker. Jeg har fjernet den tredje simulation for enkelhed. Den anden simulation virker, men ikke den første (klager over udefinerede modeller). Her er filen. LIB ". / Test-pspicefiles / test.lib". Lib "nom.lib". AC 20 december 0,001 100G. PROBE V (alias (*)) I (alias (*)) W (alias ( *)) D (alias (*)) NOISE (alias (*)). INC ". \ test-pspicefiles \ SCHEMATIC1 \ SCHEMATIC1.net". END. LIB ". / test-pspicefiles / test.lib". lib " nom.lib ". TRAN 0 52u 0. PROBE V (alias (*)) I (alias (*)) W (alias (*)) D (alias (*)) NOISE (alias (*)). INC". \ test-pspicefiles \ SCHEMATIC2 \ SCHEMATIC2.net ". END

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back