For dem, der har brugt U2270B

Z

zehao

Guest
Hej Jeg laver et projekt, der involverer RFID og har valgt den Atmel U2270B som base station IC. Anyway, det problem, jeg har, er, at uanset hvor omhyggeligt (temperatur, tid, osv.) Jeg hånden loddet det til en DIP-DIP socket (jeg er prototyping på en protoboard), chippen bliver stegt. Jeg har ødelagt to på denne måde allerede. Og jeg konstateret, at de er stegt, da stiften 1 (GND) er kun ~ 600-700 Ohm til Output/Coil1/Coil2/and flere andre stifter. Kan en person, der har brugt denne chip lad mig vide, hvordan jeg kan tilslutte den til en protoboard uden bage-typen lodning, dvs. en eller anden måde hånd-loddes eller wirewrap eller noget? [Edit - eller måske en form for DIP-DIP test socket det er ikke> $ 50] Som en side spørgsmål, beordrede jeg read-only transpondere fra Digikey men der er ingen information om, hvad bitstream jeg skal forvente. Tak!

Jeg bruger den u2270 kan nogen kommunikere med mig. det haster. svar venligst på kcineus@gdsystem.ca . hvis det er nødvendigt vil jeg kalde jer køber telefonen, hvor du er.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back