Foranstaltning PCB induktortypen

L

Logan_

Guest
Plz hjælp,

Jeg har en PCB induktortypen med PBG jordplan, med areal 4mmx4mm, har jeg til rådighed til målinger NA og SMA-stik, men for IC område er umuligt at foretage tilslutninger.
Er det muligt at gøre udvidelser ved hjælp af en complementer struktur?

Thkz på forhånd

Du kan henvisning on-chip induktortypen sondering pads, og udvide dem, puder til coxial stik ved hjælp af ensartet transmissionline, selvfølgelig, du skal gøre ordentlig de-embedding.Hilsen

Kære asdfaaa,

Jeg tænkte om brug microstrip linjematchningen i 50omh på FR substrat Er = 4,9, jeg allerede har simuleret denne opsætning, men dem indføre mange parasitære, kapacitans og induktans.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Ja, der er for mange parasit kapacitans / induktans fra den mørkeblå farve metalplader (fringing kapacitans til din ustripe puder, lange via induktans).Jeg vil gætte dette stykke metalplade, der er for afskærmning formål, har jeg ret?Fra observation af strukturen på dine induktortypen, vil denne metalplade væsentlig reduktion af induktans din induktortypen.Pls henvise vedlagte Ind design, som er målt ved GSG RF sonder, men du kan bruge CPW linje at udvide din GSG sonde til kanten af din PCB-prøve, hvor du kan lodde SMA connector.Min eneste bekymring kan være FR4 mightbe for tab ved høj frekvens, som vil bringe os umage med at gøre de-embedding.

Hilsen,
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Kære,

-den gule plade er induktortypen jordplan.

-De mørke blå og grønne plader betyder FR4 udvidelse at lodde SMA Conector, den lille mørke blå plade matchende 50 ohm og ved wirebond er forbindelse til port1 og port2, de store mørke blå plade betyder stelplade kontakt til IC stelplade (gul) og FR4 stelplade (grøn).

-Brug CPW til GSG-forbindelse eller til SMA forlængelse jeg vil have to grunde.

Thkz for dig opmærksomhed

Det forekommer mig, at induktortypen stelplade direkte sidder på toppen af den store mørke blå plade, vil det påvirke din PBG induktortypen stelplade design?hvordan har du samler SMA-stik, og hvad er dit de-embedding struktur?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back