Fordelene ved Relay kort?

A

ameen01

Guest
Hej, jeg vil gerne vide, hvorfor holdkap kort anvendes. Hvad er fordelene. Jeg har en applikation, hvor de bruger relæ kort på outputtet modul af PLC. Vær venlig guide mig med dette

Jeg har set relækort projekter i kataloger. Fik aldrig en. De ser dyrere end de behøver at være. Men nogle gange er du brug for én. Kortet har komponenter, som gør det muligt, eller gøre det sikkert, at køre relæspoler når kilden er svag eller sart. Din computer havn, osv., kan være ude af stand til at give spænding (eller strøm, eller begge dele) til energize et relæ spole. Eller der er risiko for overbelastning komponenter inde i computeren. For at være sikker, du bruger et relæ kort. Det består af mellemmand komponenter, som kun kræver en lille signal. Ofte alt, hvad der kræves, er en trasistor eller mosfet til at drive relæet. Mellemmanden komponent trækker fra en ekstern strømforsyning til at drive relæspoler. Du skal levere den eksterne strømforsyning. Et relæ kort kan have flere sådanne enheder. Brugbar for ting som drift husstand lys, apparater, robotik mm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back