Fordeling spændinger i MOS og BJT

A

aryajur

Guest
Hvor kan jeg få en henvisning til at fortolke og anvende den opdeling spænding specifikationer, og hvor de er nyttige?Ligesom fortolkning af BVdss, BVceo, BVebo, osv.
Nogen gode forslag vil blive værdsat.Tak!

hej,
opdeling spændinger vil blive fundet i datablade, udvælgelse vejledninger og data bøger.
Jeg vil anbefale dig at Revisionsretten bøger eller cd-rom.
Tee ThE Ede

HI DEAR,Jeg tror, at dette INFORMATION burde hjælpe dig,Dielectric Breakdown Voltage
Baggrund:
Den dielektriske opdeling spænding er et mål for et isolerende væsker evne til at modstå et højt elektrisk felt stress uden at bryde ned.Det kan også indikere tilstedeværelsen af vand eller andre forurenende stoffer i olie; Der er to metoder, der er anerkendt af ASTM for denne metode.Den første metode bruger disk elektroder med en spænding rampe på 3000 V / s (ASTM D 877) og den anden metode bruger sfærisk elektroder med en spænding på rampe på 500 V / s (ASTM D 1816).

Procedure:

Detaljerne i hele procedurer til bestemmelse af dielektriske fordeling spænding af olie med disk-elektroder findes i ASTM D 877 standard, og for den sfæriske elektroder i ASTM D 1816-standard, og begge er kun kort nævnt her.

Disken elektrode system anvender 25 mm i diameter kvadrat-kantet diske adskilt af 2,5 mm.Cellen er fyldt med olie til at dække de elektroder til mindst en dybde på 20 mm, og prøven er lov til at sætte i mindst 2 minutter uden ophidselse.En 60 Hz sinusformet bølge spænding påføres i en rampe på 3000 V / s, indtil fordelingen sker som angivet ved passage af en strøm gennem prøven af 2 til 20 mA.Denne begivenhed er brugt til at rejse et relæ indenfor 3 til 5 cyklusser, der stopper spænding ramping og fastholde fordelingen spænding.En række af afgørelser, der er færdig, som derefter behandles statistisk at give den endelige værdi.

Den sfæriske elektrode system anvender elektroder, der har en 25 mm radius og afstand enten 1 eller 2 mm.Cellen skal være fyldt med nok olie til at dække toppen af elektroder med mindst 13 mm af olie.Cellen skal være udstyret med en propel til at cirkulere olien i en nedadgående retning i testprocedure.En 60 Hz sinusformet bølge spænding påføres i en rampe på 500 V / s indtil opdeling occus som det fremgår af en passage strøm gennem prøven af 2 til 20 mA.Denne begivenhed er brugt til at rejse et relæ, der stopper spænding ramping og fastholder værdien af fordelingen spænding.En række af afgørelser, der er færdig, som derefter behandles statistisk at give den endelige værdi.

Betydning:

Jo mere ensartet elektrisk felt i den sfæriske elektrode system gør denne metode mere følsomme over for tilstedeværelsen af vand eller andre foretage partikler materiale i væsken.Det er grunden til, at olien skal være omdelt under målingen for at sikre, at alle partikler er ensartet suspenderet i olien.De to forskellige ASTM metoder har forskellige formål og skal anvendes i overensstemmelse hermed.ASTM D 1816 metode anbefales til test filtreret, afgasset, og dehydreret olie før og under besættelsen af kraftsystemer bedømt over 230 kV og for afprøvning af prøver fra enheder, som er i tjeneste.Denne metode bør ikke anvendes til accept afprøvning af isolerende væsker.ASTM D 877-metoden bør anvendes til accept test, og det bør ikke anvendes til enheder i drift

Undskyld, men jeg var på udkig efter det MOS, BJT opdeling spændinger og bruge dem, deres betydning og hvad mener de betyder.

hej

u vil få fordeling spændinger fra elektroniske bøger.Jeg vil give u da navnene på nogle bøger u'll tjekke det ud
1.mikroelektronik ved Sedra SMITH
2.check in FLOYD
3.KEN MARTIN

U'll ENDELIGT get it

ASIM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back