Foreslå mig en billig sms-modul

B

barfi

Guest
Hej alle, kender du en billig sms-modul? et modul, for at kunne sende kun sms ikke behov for stemmen, har jeg ikke brug for GSM-modem modul.

Hej, hvor kan jeg finde oplysninger om dette projekt? Jeg har 2 projekter, jeg har brug for at sende / modtage SMS, og jeg har et par 6210 telefoner. Mit problem var kabel / protokollen af 6210 SMS. Kan du hjælpe mig på dette? Jeg er også på udkig efter andet projekt for et lille / lav pris SMS sender / modtager OEM modul. UART / SPI tilslutning til at sende / modtage SMS. Tak, JS

hvordan kan jeg grænseflade en telefon med 8051? (AT89C51) Jeg bruger en Sony Ericsson W810i, men der er ingen kommunikation på alle via den serielle port. skal jeg fjerne den MAX232 chip, fordi telefonen kan ikke selv registrere microcontroller? jeg bruger det USB-kabel, der fulgte med telefonen sammen med en USB til seriel konverter, kan det være kilden til min Woes? plz hjælp, før mit projekt frist udløber.

Hej, Der er GSM-moduler til rådighed på markedet, som har UART/RS232 havne, der kan være grænseflader til microcontroller. Motorola, Wavecom osv. er nogle af de virksomheder, der gør den slags chips.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back