Foreslå mig en bog for at lære Java-programmering

C

citizen

Guest
hej til alle im en friskere og ind i en lille virksomhed, hvor jeg skal arbejde på Java programmering, men i vores virksomhed ingen uddannelse klasser vil være der jeg nødt til at lære på min egen, er der nogen foreslået bog for at lære Java og har enhver baggrunden af ​​C, C + +, for at lære java fortælle mig, at jeg dont have tid til at gå til institut nu. hvis en bog til dette plz indlæg her plz cant jeg lærer jave uden kendskab til C, C + + fortælle mig, tak

Jeg synes du skal være i stand til at lære Java, uden C eller C + + viden. er der ikke meget til fælles mellem C og Java. C + + og Java begge er objektorienterede programmeringssprog, så hvis du har nogle baggrundsoplysninger om Object Oriented Programming det vil hjælpe dig med at forstå Java bedre. Med hensyn til bøger bedste Java-bog er Core Java 2, Volume 1: Fundamentals (The Sun Microsystems Press Java Series) af Cay Horstmann, Gary Cornell

tak og fortælle mig, at jeg kan forstå, C + + konceptet på min egen, for at også fortælle mig noget 1 bog plz tak

Ja, du kan forstå, C + + koncepter på din vundet, faktisk det meste af den konceptuelle oplysninger er ens for Java og C + +, som begge er objektorienterede sprog. Jeg føler, at du bør vælge et sprog til at starte med, skal du installere compilere og starte programmering, er der ingen bedre måde at lære programmeringssprog. At tænke i C + + er en god bog.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back