Foreslå mig erstatning for en manual klip for afholdelse af en plastfolie

A

abuhafss

Guest
Hej Her er skitse af en platform, som bevæger sig frem / tilbage. Forslaget er at være kontrolleret af et elektronisk kredsløb ved hjælp af en stepmotor. Platformen har til at bære en plastfolie måler cirka 5 "x 18". Der er et klip på toppen, som er at holde arket fast under drift / proces. Jeg glæder mig til at erstatte den manuelle klip til at holde arket med nogle små mekanisme, som kan styres elektronisk. Kan nogen hjælpe mig med nogle egnede forslag, tak.

Hvis fanen (med greb mærker) kan aktiveres af en magnetventil eller af en cam på outputtet af gearkasse / motor. Frank

De mest pålidelige og enkel løsning er at bruge pneumatik - der er mange pneumatiske greb til rådighed på markedet. Det er nemt at styre den pneumatiske aktuator, det har høj hastighed bevægelighed og styrke kunne nemt justeres ved at reducere trykket. Jeg vil foreslå at bruge den mindste actutors (10mm diameter og 5mm flytte). Den eneste ulempe - du har brug for højt tryk luft.

Jeg havde en anden tanke. Jeg ved stadig ikke, hvad den faktiske mekanisme er beregnet til at gøre, men hvad med at bruge en vakuum borepatron til at holde din plastic arket så vakuum borepatron kan glide over på en kontrolleret måde, og selv samle op og slip arket. Frank

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back