Forespørgsel om ADF4110?

Y

yviswanathbe

Guest
Hej venner,

Er der nogen, arbejdede på ADF4110 PLL 4m Analog Devices.

Jeg arbejder for tiden med denne enhed.
Jeg har grænseflader denne enhed med microcontroller til afsendelse Serial data.
De data, jeg sender fra den registeransvarlige, det er vist i PLL inputdata ben, men ikke på MUXOUT pin.Some affaldsjournal værdi kommer.

Please hjælp mig med nogle sugesions.

Thanks in advance.

Hilsen,
Viswanath.

Hvad du observeret har ret.
Det vil ikke vise, da det ikke er beregnet til dette formål.

Hej,
Tak for din respopnse.

Selv hvis jeg ændre Staten MUXOUT @ PLL konfiguration Min PLL ikke er i stand til at låse den frekvens, som jeg ønskede.

Hvad skal chargepump curesnt indstillingsværdien?
Jeg har valgt fuld opladning pumpe nuværende.

Please hjælp mig, hvis du allerede har arbejdet på denne enhed?

Citat:

Selv hvis jeg ændre Staten MUXOUT @ PLL konfiguration Min PLL ikke er i stand til at låse den frekvens, som jeg ønskede.

Hej,

Her er de oplysninger jeg har brugt i mit design.
:

Specifikation:

I / P RF i 10MHz
O / P ønskede 180MHzDel List:

PLL -------------------------------- ADF4110
Opamp (for loop filter )------------ AD820
VCO -------------------------------- DCMO1545 (Minicircuits)
Microcontroller (grænseflade )------ C8051F120 (Silabs 8-bit 8051 Architecture)Programmering DelJeg har tilsluttet CE, CLK, DATA, Le til controller port.
Protokollen er som følger:
CE = 1
LE = 0
Afsendelse initialiseringen låsen (0x2F82DB)
Afsendelse R BEKÆMPELSE låsen (0x721F40)
Afsendelse N BEKÆMPELSE låsen (0x08CA01)

Hvad er behov for Funktionsmoduler låsen?

Thanx in advance.

Hilsen,
Viswanath.

du valgte før skalær til 8 / 9 mode og med denne værdi, det er ikke muligt at låse ændre den til 16/17.

Hvad er det skridt, du leder efter?
med gamle beregninger R 2000 og trin er 5K.Am I right?

Funktion tremme er at sætte den aktuelle funktion.
Jeg vil sige, hvis du tilvækst A ved 1, men frekvensen vil ikke ændre noget som pr den, medmindre du opdaterer den funktion låsen.

Hej KS,
Jeg har gjort det register beregning på basis ANALOG registeret konfigurationsassistance.
Ifølge mine specifikation, det ikke viser fejl i 8 / 9 Prescalar.
Max RF input Hyppighed er 550MHz og min o / p hyppigheden er 180MHz.After beregning Jeg formoder 8 / 9 prescalar er også muligt.

r fortælle mig, hvis nogen anden årsag, at PLL kan ikke låse med 8 / 9 Prescalar?Nogen måde jeg har ændret prescalar til 16/17 n kontrolleres, men ikke lykkedes.
Det skridt størrelse er 10kHz.

Hvordan at vide, at hvor meget charge pumpe curent skal leveres til loop filter?
Den Initialization Counter har 6 bits for udvælgelse Oplad Pump current.I har valgt 5mA (som er maksimum).

Jeg giver Ref I fra syntetiserede sweeper.As så min viden på RF Kommiss skal systemet arbejde, når jeg giver RF ON fra synthesizer.But uanset input mit kredsløb viser nogle forkerte signaler i spektret analysatoren. ( kan på grund af VCO output). hvordan man kender ref i kommer ind i billedet?
Sorry for så mange Q's? Jeg er ny til RF Field.
Thanks in advance.

Hilsen,
Viswanath.

Se skærmbillede af ANALOG registeret konfigurationsassistance.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej KS,
Tak for fastgørelse af skærmbilledet.
Jeg bruger 5V strømforsyning.

Og i den funktion låsen u har valgt 32/33.Depending om denne værdi af værdierne for A og B counter værdier er under forandring.

Det er grunden til jeg er forvirrende med Initialization låsen og Funktion låsen.
Hvilken af de tre metoder, er effektive en?

Tak,
Viswanath.

Hi Sir,

Hw r u.
Hvor er du fra?Indien r andre lande?
Kan jeg have ur kontaktnummer så jeg kan tale til Dem n fortælle min problem med PLL?

Thanks & Regards,
Viswanath.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back