forespørgsel på infrarød imaging-teknologi

R

robismyname

Guest
Im arbejder på en ph.d.-projekter relateret til infrarød billeddannelse og sensing. Mit første spørgsmål er meget simpelt men im ikke sikker på hvor simpelt er svaret. Lad os sige, at jeg har et infrarødt kamera, der er statisk (fast stilling). Det peger på brystet af et menneske, der står foran IR kamera 5 meter væk. Jeg så har den person lå ned foran det infrarøde kamera, således at brystet er opad. Vil infrarødt kamera stadig være i stand til at opdage den infrarøde chareacteristics på den person, bryst nu, at den person, brystet ikke er i samme plan som IR-kamera? Eller er der ir imaging-teknologi typerne, der er følsom enought at opdage i denne akavede ansøgning. Eventuelle særlige ir teknologi passer denne ansøgning nemlig Billedplansystemet (FPA)

[Quote = FVM] Målet er at være i kameraets synsvinkel. [/Quote] Så gør de kameraer med 180 graders synsvinkel?

Så gør de kameraer med 180 graders synsvinkel?
usandsynlig. Men du kan indføre et spejl. Personligt ville jeg basere designet på de tilgængelige henholdsvis overkommelige enheder. En drejelig option sandsynligvis koster kun en brøkdel af en særlig IR-optik.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back