Forforstærker til expriment

P

poodina

Guest
Jeg har brug for hjælp designe et klasse A eller klasse AB forstærker til et frekvensområde på 100 kHz-900Khz. Genereres ved hjælp af en mikrocomputer, niveau flyttet og forstærkes for at være en ren sinusbølge med oprindelse på nul. Jeg har en begrænsning for at bruge + /-24V forsyning eller single 24V. De vigtigste krav om forstærkeren er, at produktionen enkelte skal være mindst 48V peak [96Vpp]. Denne ene vil være give en kobberspiral af enkelt tur. Jeg havde en idé at bruge en transformer koblet output scenen for en klasse A forstærker til at arkivere den ønskede effekt. Vil gerne vide, om denne fremgangsmåde er korrekt eller er der nogen anden måde at opnå den 48volt top bølge, fra en enkelt [klasse A amp] eller dobbelt [klasse AB amp] 24Volt forsyning. Den Forstærkeropsætning Jeg tænker på at bruge i den vedhæftede fil. [Url = http://images.elektroda.net/4_1299048200.jpg]
4_1299048200_thumb.jpg
[/url] Hvis nogen anden idé eller nogen anden strømkreds ville blive værdsat.

at en kobberspiral af enkelt tur.
er ikke rigtig god idé for 100-900kHz rækkevidde plus du er nødt til at matche produktion og belastning. Også du behøver ikke electrolitic kondensator i emitter kredsløbet. Keramik eller maylar man vil gøre arbejdet. Du bør huske på eller din forstærker og amplitude af input signal. På nuværende tidspunkt din beskrivelse mangler nogle data.

Signal spænder fra 100 kHz-900Khz er nødvendig for at finde en passende frekvens til mit eksperiment. Apparatet er en enkelt tur spole, kan øges i sving. Den fælles skal fodres til spolen, det magmatiske område har at blive opdaget af en sekundær spole det er hele eksperimentet. Lige nu en LC oscillator er er brugt, og indgangssignalet til spolen [dette er L i LC oscillator] topper ved omkring 28-32 volt. Jeg har brug for at finde ud af, hvad der sker, hvis den maksimale Volt øges. også forskellige frekvens. Derfor denne Forstærkeropsætning er dog af. Udformningen af forstærker er ikke et spørgsmål, Jeg har brug for at vide, om det optrappe transformer anvendes i produktionen fase vil det give mig en peak spænding jeg leder efter, ved hjælp af en klasse A forstærker med levering af 24 V. og input signal om 12volt peak [8,5 V rms]. Den impedanstilpasning kan håndteres. Fig er bare en grov design idé. Ikke den faktiske kredsløb. The Big enkelt tur coil repræsenterer den type af belastning, der vil være forbundet til forstærkeren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back