forgyldning

M

marco110

Guest
Hej,

Kendere guldbelagt rf chassis?Jeg ved af forskellige typer, nemlig hårde guld og bløde guld.Også på renhed, f.eks 99,99% emulsion guld.Hvad er de overvejelser, for at afgøre, hvilken type forgyldning at bruge?Enhver nyttige dokumenter?Tak.

Hi;
Jeg ved ikke noget om dette emne.Kan du forklare mig mere?

Nå, Au plettering er forpligtet til mange formål,
På Hybrid layouts, især på uwave og mm frekvenser, er guld wire bonding anvendes.Au wire bedre at holde sig over en SOFT GOLD overflade.
Soft guld er et "rent" metal (ikke en legering).

Kontakter (som central benet af en SMA-stik) er hårde Forgyldt, en Au legering der anvendes.I dette tilfælde klædningen er nødvendig for at bevare de centrale metal for korrosion / oxidation.

Kemisk mixure anvendes til galvanisk klædningen er omfattet af patentet.

Som anført ovenfor, alle anvendelser er for korrosion og vedhæftning formål.Guld er en anelse mindre ledende end sølv og kobber, så det ikke forbedrer mikroboelgetransmissionsprodukter ydeevne.

Mange år siden HP forgyldt PC-spor i samtlige af deres produkter.Jeg formoder, at dette er oprindelsen af udtrykket "forgyldt design" som bruges til at beskrive et design, der har produktionsomkostningerne øges ud over det punkt, hvor nogen reel nytteværdi er forbedret.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back