Forklar venligst disse terminologier til mig!

D

dqhuy

Guest
Pb-fri (blyfri), hvad betyder dette?(IC pins)
jernbane til jernbane, hvad betyder dette?(i OPAM specifikation)
Senest redigeret af dqhuy på August 12, 2005 3:12, rettet 1 gang i alt

Hej,

Ikke ved ret meget om Pb-fri teknologi, men det henviser til en mere miljøvenlig måde at gøre og lodning VA ...

Rail-til-tog henviser til enten input, output eller begge evne til opamp.Lad os sige du har en jernbane-til-jernbane output opamp og du magt det på 5V og malet, så de opamp vil være i stand til at udgive en spænding i nærheden af 0 eller 5V.Regelmæssige opamps kan ikke komme nærmere end ca 1,5-2V fra forsyningsspændingen.

Hope this helps ...

Pb-fri hjælp til sammensætningen af pakken materiale er forbudt at medtage
Pb.
Blyfri betyder en type pakke, som er uden Foots ud som en tusindben.

search ', hvad der er blyfri' på google.Jeg er ikke sikker på om hebu's definition, da bly betyder både mund og pb, jeg gætter føre fri refererer til plumbum gratis.

bedre til at kontrollere det ved dig selv.

Standard loddemetal er en kombination ot Tin og bly.IC ben er belagt med lodde for at gøre dem nemme at lodde til bestyrelsen.Bly er skadeligt for miljøet, så overgangen er væk fra bly.Når de siger en IC er blyfri, betyder det, at lodde på benene, ikke indeholder bly.Det er i overensstemmelse med RoHS.

http://www.pb-free.info

toonafishy er rigtigt ... Grunden til at bruge bly er, fordi
lodning temperaturen er lavere.Men med ROHS
(blyfri) overholdelse udstyr de vil have til at modstå
en højere temperatur i loddeproces

wholx skrev:

search ', hvad der er blyfri' på google.
Jeg er ikke sikker på om hebu's definition, da bly betyder både mund og pb, jeg gætter føre fri refererer til plumbum gratis.bedre til at kontrollere det ved dig selv.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back