Forklar

R

rajtech

Guest
whats henhold til denne besked, bruger jeg PICC compiler.

Advarsel [176] E: \ myprojects \ 877A_i2c.h 92: manglende newline
Advarsel [176] E: \ myprojects \ 877A6953i2c.C 1335: missing newline
Advarsel [349] E: \ myprojects \ 877A_i2c.h 20: ikke-prototyper funktion erklæring for "i2c_init"

hvad jeg har brug for at kontrollere, bedes du forklare, jeg er ny til c programmering ..tak ..

Na stronach instytutu IDC pojawił się najnowszy raport, przedstawiający wyniki sprzedaży telefonów komórkowych w 1 kwartale 2011 roku. W minionym kwartale do od...

Read more...

Gå til slutningen af filen og tilføje en tilbagevenden til den sidste linje til advarsel 176.

Advarsel 349 betyder, at du ringer til en funktion uden en prototype for den funktion, der er synligt.
Prototyper er normalt i en header ". H 'fil, som du har brug for at inkludere.

Jeg får advarsel, 349, når jeg erklærer en funktion som:

void i2c_init ();

i stedet for

void i2c_init (void);
in the brackets when you have no parameters for a function.

Prøv at sætte ord ugyldig
i parentes, når du har nogen parametre for en funktion.Det skal gøre det compileren til ikke at give advarsel 349.

Hi Bld,

I følge din instruktion, problem løst.

Nu har jeg denne advarsel, please help .. tak ..

Advarsel [361] E: \ myprojects \ MAX6953 \ 877A6953i2c.C 71: funktion erklæret implicitte int
Advarsel [361] E: \ myprojects \ MAX6953 \ 877A6953i2c.C 80: funktion erklæret implicitte int

Den standard returtype for AC-funktionen er en int.

Hvis du har en funktion, som du ikke har angivet en tilbagevenden type, man forventer at kunne returnere en int.

Jeg får advarsel 361 normalt, når jeg glemmer at inkludere sidehovedet, hvis denne funktion er defineret.Compileren ikke finde den funktion og overveje sin værdi som int som standard.Jeg håber, jeg er ikke forkert.

Anyway, kan du læse manualen til den compiler, alle fejlkoder og advarsler er forklaret der.

hvis Yot sætte tomrum i parentes vil problemet være løst

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back