Forklare yo mig tester drift teori for DFT koncept

H

hezhengrong

Guest
Hej der kan give mig en klar specifikation på DFT koncept: Jeg ved, at når syntese, kan du lade værktøjet til at indsætte scanne dvs gøre stoffiltre bliver antallet af scanningen kæder, vil det gøre ATPG værktøj til implemente. så min questionis vil ATPG genererer mønster for design, gør dette mønster vil blive brugt i tester? fordi jeg ikke forstår testeren operationen teori. Mange tak og venter på svar. Regards

ATPG vil generere testen mønster til dit design. Denne test data vil blive brugt af din tester i test-processen. Testeren vil give dette mønster til din chip ved input / output port med dens ur.

Der er en meget god bog i DFT, digitale system Test og Testbare design af Abrahmvicci. gå igennem det,

tjek for en PDF ved navn atpg_gd.pdf ..... kunne være nyttige

Der er en meget god bog i DFT, Digital System Test og Testbare designet af Abrahmvicci.
Hvor kan jeg få e-bogen? Jeg har prøvet at søge på e-bogen link, men kunne ikke finde. angår, hairo

De forskellige Testeren har brug for forskellige test mønster format, så før du genererede testen mønster for tester du skal give det format;

Gå til DFT links på http://www.design-for-test.com Se under DFT kurser, og du vil finde ud af mange gode uddelingskopierne fra forskellige Testing klasser tilbydes på forskellige universiteter. En af de bedste sæt handouts, er overraskende, fra National Tsing-Hua Universitet fra Taiwan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back