Formål med forskellige lag i flerlags PCB

S

s3034585

Guest
Hi Guys

Jeg er ny til PCB design.Kan nogen pls fortælle mig, hvad er formålet for forskellige lag, der anvendes i PCB.Der er forskellige signal lag, mekaniske lag, overlay lag.
Kan nogen pls afgøre mig hvor kan jeg finde nogle oplysninger om dette, som vil forklare formålet / definations derfra lag .....

Tak på forhånd
TAMA

Jeg anbefaler, at du får og læse PCB-håndbogen ved Coombs.Se følgende forum link: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=286872&highlight=coombs

Hver softwarepakke har et andet lag ordningen, end det er konkurrent.

Den bedste måde at besvare dette spørgsmål, er at læse de tutorials, der kommer med software-pakker.

Hvis du har en særlig pakke, efter navnet på dit spørgsmål, sådan at dit spørgsmål kan besvares på flere detaljer.

s3034585 skrev:

Hi GuysJeg er ny til PCB design.
Kan nogen pls fortælle mig, hvad er formålet for forskellige lag, der anvendes i PCB.
Der er forskellige signal lag, mekaniske lag, overlay lag.

Tak på forhånd

TAMA

Hi Guys
Tak alot nemlig ur svar.
Med hensyn til software, bruger jeg Altium Designer 6.8 ..Det, jeg forsøger at forstå, er, at hvad der er formålet med disse mekaniske lag.I altium designer vi har mekanisk 1,4,5,13,14,15.Hvem bestemmer, hvad lag, der skal bruges til hvad.Jeg læste et par anmeldelser om altium fora også.Alle bruger disse lag i en diff måde.Kan du pls hjælp mig undertand dette.

Tak
TAMA

s3034585 skrev:

Hi Guys

Tak alot nemlig ur svar.

Med hensyn til software, bruger jeg @ ltium Designer 6.8 ..
Det, jeg forsøger at forstå, er, at hvad der er formålet med disse mekaniske lag.
I @ ltium designer vi har mekanisk 1,4,5,13,14,15.
Hvem bestemmer, hvad lag, der skal bruges til hvad.
Jeg læste et par anmeldelser om @ ltium fora også.
Alle bruger disse lag i en diff måde.
Kan du pls hjælp mig undertand dette.Tak

TAMA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back