A
alffnot
Guest
Jeg har forsøgt at sammenligne momentum simulation til hfss simuleringer.Jeg bruger en retningsbestemt tilkoblings, og når jeg simulere bruge begge programmer jeg får alle de S-params at matche meget nøje, men S11 er meget forskellige.Jeg tillægger det plot, stiplede linjer er hfss params, og faste linjer momentum (ignorere de farver, de fik skruet op i Matlab).Jeg kan virkelig ikke finde ud af, hvorfor S11 param er så meget anderledes.Jeg har prøvet så mange forskellige masker og anden port størrelser i hfss og jeg kan ikke få dem til at skifte til meget.
layout er kun 2 parallelle microstrips med afstand på 1.5mm på substrat 1 mm højde, dieletric const = 4.5, strimler er 1.81mm hver.Jeg spørger mig selv, hvis jeg må kom ud 90degrees fra hver ustrip så når jeg oprette de havne, de vil være langt fra hinanden, men jeg ønskede ikke at gøre dette, hvis jeg skulle, fordi jeg ønskede ikke at tilføje noget mere ind i kredsløbet, at jeg ikke skulle, var jeg blot forsøger at holde det enkelt
bare frustreret, spekulerer på, om nogen har anyideas, hvorfor det er denne måde.tak for hjælpen
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav
layout er kun 2 parallelle microstrips med afstand på 1.5mm på substrat 1 mm højde, dieletric const = 4.5, strimler er 1.81mm hver.Jeg spørger mig selv, hvis jeg må kom ud 90degrees fra hver ustrip så når jeg oprette de havne, de vil være langt fra hinanden, men jeg ønskede ikke at gøre dette, hvis jeg skulle, fordi jeg ønskede ikke at tilføje noget mere ind i kredsløbet, at jeg ikke skulle, var jeg blot forsøger at holde det enkelt
bare frustreret, spekulerer på, om nogen har anyideas, hvorfor det er denne måde.tak for hjælpen
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav