Forskel mellem HV CMOS og BCDMOS

A

asicpark

Guest
Hej, jeg arbejder på projektet for klasse-D forstærker.
Faktisk levering behov omkring 30 ~ 40 på grund af udgangseffekt.
Så jeg leder efter den rigtige proces, men jeg er så forvirret mellem
HV CMOS og BCDMOS proces for, hvad der er ulemper og fordele.
Enhver, der har exprience?

Thanks in advance.

BCDMOS har en bipolar men forskellen til dit projekt er DMOS versus HVCMOS.

Du kan foretage hoejspaendingstransformator MOS ved hjælp af enten en NWELL i stedet for N til at have en høj spænding drain for NMOS eller ved brug af yderligere implantater til
ifferential d
iffused MOS = DMOS

d
ifferential d
iffused MOS = DMOS

hvor der en en yderligere grad af frihed til at gøre drain hoejspaendingstransformator stand.

Typiske R [Ohm] * sqmm er med en faktor lavere end i de fattige mand HVCMOS

Hvis driverne er uden HVCMOS er da stadig en mulighed.

rfsystem wrote:

BCDMOS har en bipolar men forskellen til dit projekt er DMOS versus HVCMOS.Du kan foretage hoejspaendingstransformator MOS ved hjælp af enten en NWELL i stedet for N til at have en høj spænding drain for NMOS eller ved brug af yderligere implantater tilifferential d
iffused MOS = DMOS
d
ifferential d
iffused MOS = DMOShvor der en en yderligere grad af frihed til at gøre drain hoejspaendingstransformator stand.Typiske R [Ohm] * sqmm er med en faktor lavere end i de fattige mand HVCMOSHvis driverne er uden HVCMOS er da stadig en mulighed.

DMOS er Double forstøvede metal oxide semiconductor.

Tværsnit af en VDMOS (se figur 1) viser "verticality" af anordningen: Det ses, at kilden elektrode er placeret i de dræn, som resulterer i en løbende hovedsagelig vertikale når transistor er i den tilstand.Den "diffusion" i VDMOS henviser til fremstillingsprocessen: P brønde (se figur 1) er fremstillet af en udbredelsesprocessen (faktisk en dobbelt udbredelsesprocessen at få P og N regioner, deraf navnet dobbelt forstøvede).

BCDMOS har

Meget høj spænding, endnu små, transistorer give op til 250V FordelingLow on-modstand - bare 0,6 ohm-mm * 2 på 80v - tillader integration af flere lav resistivitet magt FETsDobbelt metallag støtter strøm op til 10AThin film og poly-poly hætter kombineres i silicium at integrere højtydende analoge funktioner såsom høj nøjagtighed referencer sammen med high-power enheder.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back