Forskel mellem LVDS og S-LVDS?

B

bharatsmile2007

Guest
Hej Alle, Kan nogen fortælle mig forskellen mellem LVDS og Sub-LVDS? Pls uploade et dokument .. hvis du har ... Tak

SubLVDS betyder lavere spænding, 0,9 V common mode, hvis jeg forstår ret. Du kan finde en masse dokumenter på internettet.

Tak ... FVM .. Jeg har at søge på nettet .. men uden held .... hvis u har nogen Sub-LVDS dokumenter ... pls uploade dem ... Tak igen ...

Der bør være en opfølgning spec til TIA / EIA PN-4.584 henholdsvis IEEE Std 1596, men jeg kunne ikke se den endnu. Men du vil finde en masse dokumenter, hvori den pågældende proces parametre. Jeg gik ikke længere ind i det, forårsager SubLVDS er udenfor mine interesse endnu.

Tak for info ... FVM ... Jeg vil søge efter specifikationer ...

Den SLVS er, hvad du søger efter. Det blev drevet af Nokia til interchip, ikke interboard coms. Det er dobbelt opsiges, kan skaleres blot ved at ændre forsyningsspændingen og have strømforbrug på det teoretiske minimum, hvis kilden ophør modstanden er også taget hensyn til. Den fælles-mode afvisning er lavere end LVDS. Næsten alle FPGA brug sælger specifikke SLVS op til 9 GB / s. [Size = 2] JEDEC har for nylig afsluttet arbejdet på en anden standard, som har nogle af de samme egenskaber GLVDS. Det er kendt som SLVS, der står for "Scalable Low-Voltage Signaling for 400 mV" (JESD8-13) og blev offentliggjort i oktober 2001. Denne grænseflade afsluttes til jorden, og har to muligheder for chauffører og modtagere. Modtagere kan enten være single-ended eller differentiale og drivere er enten for punkt-til-punkt eller multidrop applikationer. Datahastigheder er i 1-3 Gbps rækkevidde, men kun over meget korte afstande på under 30 cm. Dette begrænser interface til hurtig chip-til-chip kun forbindelser. På grund af den 400 mV swing og jordreferenceniveau, strømforsyningen tog kun 0,8 V, således at den er kompatibel med lav spænding kerner fundet på sub-micron ASIC chips [/size] www.jedec.org/download/ search/JESD8-13.pdf

Tak for at pege til standarden. Som jeg forstod fra min tidligere søgning, der er andre, eventuelt leverandør specifikke, Sub-LVDS niveau specifikationer siden SLVS-400.

Fandt du hvad du leder efter? Hvis ikke lad mig det vide. Jeg for nylig designet sub-LVDS

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back