Forskel på AT89c51 & AT89S52

D

dayal

Guest
Hai, kan nogen fortælle mig, hvad er forskellen mellem AT89C51 og AT89S52, som er bedre, vi kan bruge til industriel anvendelse .. Thanks & Regards Dayal

89S52 er ISP programmerbar. Du kan bruge en simpel parallel port programmør at blinke det.

yeap ..... ANS er meget let .. den 89c51 er prototype.while S52 er i systemet programmeres. Funktionen C51 S52 ram 64bytes 128bytes rom 4k 8k timere 2 3 for flere detaljer kontrollere vedhæfte ling af mobiltelefon kontrolleret robot rover.ppt i edaboard det er mit proj 's ppt det forklarer hele forskellen på C51 og 852 bedste held

Nogle mere S52 er billigere end C51 (her i Indien) Driftsspænding også variere (se venligst datablad) nandhu

[Quote = nandhu015] Nogle mere S52 er billigere end C51 (her i Indien) Driftsspænding også variere (se venligst datablad) nandhu [/quote] Hej Rart at vide, at her S52-serien er dyrt i Pakistan (Islamabad), end den C51 Shakeel

S52 er bedre end C51 S52 kan programmeres med 3 wire kun (ved hjælp af AEC_ISP), der connectet med pararel port

kan u kan beslutte af din egen, jeg har 8051 produkt tabel, der viser forskellen mellem Atmel 8051 Mikro. u kan følge dette link eller blot downloade min fil Bellow

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back