Forskellen b / w Vss og Vcc

N

news

Guest
Nowy superzoom został zrecenzowany i… cóż, wygląda na to, że jednak marketing górą. Nie oznacz to, że SX30 jest kiepski. To solidny aparat cyfrowy, wyposażony w wiele przydatnych funkcji, z niezłym systemem stabilizacji etc. Problem w tym, że nie da … <a href="http://www.frazpc.pl/aktualnosci/576361,Kiedy-specyfikacja-wyglda-lepiej-ni-rzeczywisto.-Ultrasuperzoom-Canon-35x-SX30.html">Continue reading <span class="meta-nav">→</span></a>

Read more...

Hej Jeg stødte på en chip kaldet 4066 en CMOS-chip og dens datablad nævner omkring to stifter: Vcc (CMOS +5 V spændingsforsyning) en Vss (CMOS 0V spænding) Hvad er forskellen b / w Vss og GND, og kan jeg bruge Vcc til magten TTL chips så godt?

VSS er det mest negative af de strømkredse .... og Vcc er strømforsyningen positive eller mest positive spænding. Jeg tror u kan bruge Vcc hvis Vcc er forenelig wth TTL ... Jeg mener spændingsniveau ... faktisk Vcc er til BJT ... og VDD er for CMOS .... håber im korrekt ... sp

Engang, er VSS GND. Men du skal passe den nuværende af det. Jeg tror, du kan bruge det som magt TTL.

Hvis IC såsom 4066 leveres af den samme spænding, i dette tilfælde Vcc = VDD = +5 V, kan du nemt bruge den med TTL kredsløb, og standarden forsyningsspændingen til TTL ICS er Vcc = 5V. Regards, IanP

Hej VCC refferes med bipolar transistorer, TTL, og andre Ics som ttl eller operationsforstærkere ... osv som for VDD det er angivet foor MOSFETs, betyder det, drain forsyningsspænding, som for VSS det referres at indkøbe forsyningsspænding. Hvis 4066 s udbud votage svarende til 5 Vo så er det CBE drevet af ttl men det kan t køre TTL uden buffer. Regards

Det er almindeligt at se Vcc, GND og Vss. VCC er det vigtigste leveringen. Vss er normalt jorden, men kan være lavere spænding. VSS er underlaget spænding (underlaget er det nederste lag på chippen, som andre lag og spor er tilføjet. Det er også almindeligt at se andre spændinger navne VDD, Vee, ... Det er chip-afhængige. I programmerbare chips , kan du ofte se Vpp, som er den pin at udbuddet programmering spænding.

I μp forbindelse VSS betyder jorden og VCC midler +10 V eller-10V

sin fælles i CMOS-baserede mikroer combatible med TTL logik at nævne VCC og VSS. I CMOS GND cicuits er kilden spænding, så jorden er nævnt som VSS, og derefter VCC at nævne positive arbejde spænding. Den vigtigste ting at huske er altid VCC spænding bør være højere end VSS-og arbejdsvilkår spænding forskel (dvs. 5V app) bibeholdes. Hvis VSS = 0V derefter VCC = 5V hvis VSS =- 5V derefter VCC = 0V hvis VSS = 10V derefter VCC = 15V

ja, du har ret, her VSS er jorden. hvis VCC er +5 V, kan du bruge det til magten TLL. Med venlig hilsen [quote = irfanhab] Hej Jeg stødte på en chip kaldet 4066 en CMOS-chip og dens datablad nævner omkring to stifter: Vcc (CMOS +5 V spændingsforsyning) en Vss (CMOS 0V spænding) Hvad er forskellen b / w Vss og GND, og kan jeg bruge Vcc til magten ttl chips så godt? [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back