Forskellen i analog og digital buffer

S

smith_kang

Guest
hej alle kan du ppl fortælle mig ligheden eller forskellen i Analog & Digital buffer på grundlag af deres function.i 'm forvirret coz sometims jeg læste buffere kan bruges til forstærkning af signalet på den anden side nogle siger, at det kan bruges til at Tilføj forsinkelser i ure. tak

tage et kig på denne .. den digitale buffer benyttes som en forstærker at give den fuld strøm sourcing eller synke på udgangen .. et digitalt buffer er blot et sæt af to invertere. h ** p: / / www.allaboutcircuits.com/vol_4/chpt_3/3.html h ** p: / / www.national.com / katalog / AnalogBuffers.html - som for disse analoge buffere .. analoge buffere kan også bruges til amplicifcations med hensyn til,

Digital buffere, kan lide, hvad arunragavan har nævnt, er simpelthen 2 invertere. Udover sourcing mere strøm for at yde bedre signal fanout ydeevne, introducere invertere en lille forsinkelse, og dermed også bruges til at løse data racer. Analog buffere er hovedsagelig spænding tilhængere. Ud over at give mere strøm for at køre applikationer, giver deres høj-impedans output begrænset signal isolation.

takket være en masse at rydde denne concept.it virkelig hjulpet mig med at forstå Buffer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back