Forskellen mellem åbne og åbne addspace grænse

R

ravi8331

Guest
Hii Anyopne fortælle mig, hvad er den grundlæggende forskel mellem Open og Open tilføje et mellemrum randbetingelser i CST Microwave Studio??? Når jeg bruger open randbetingelse så im få forskellige resultere i comaprison til Open tilføje et mellemrum grænse tilstand. Jeg forstår ikke, hvorfor sådanne ting sker n Hvad er det grundlæggende problem inden for denne? plz svar ..............

plz reagere .............. im venter for ur svar ..............................

Jeg tror, at åbne rum betyder at hvis du for eksempel forsøger at simulere uendelig jorden, så du bruger åben plads på slebne kanter, men hvis du bruger tilføje et mellemrum, vil det være godt som perfekt matcher lag, når du simulere afgrænset struktur med beregning af den stråling mønster mere plads mere præcise farfield jeg håber du forstår

Åbne grænser : fungerer som ledig plads - bølger kan passere denne grænse med et minimum af refleksioner. Perfekt afstemt lag (PML), Open tilføje afgrænsninger : samme som Open, men tilføjer nogle ekstra plads til farfield beregning (automatisk tilpasset frekvens på den ønskede båndbredde). Denne indstilling anbefales til antenne problemer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back