Forskellen mellem modulerende frecuency luftfartsselskab frecuency prøveudtagning frecuency

M

megadragon25

Guest
hvad er forskellen og forholdet .... er den samme modulerende frecuency end signal frecuency den modulerende frecuency skal være større end transportøren hjælpe mig venligst, hvis jeg har en modulerende frecuency på 30 kHz, hvad der skal være min transportør og min prøvetagning F. til tale

Modulerende frekvens er bærefrekvens. Du flytter spektrum af low pass signal til den ønskede kanal ved at gange det med bærefrekvens. taler du om digital modulation ordningen eller analog modulation? Prøveudtagningsfrekvensen skal være mere end dobbelt så stor båndbredde af den lave pass signal. I tilfælde af stemme-signaler, er det 8k prøver per sekund, da stemmen båndbredden er 3.4kHz. Når du har kvantiseringsfunktionen det og digitalisere det, du bruge nogle passende keying teknik til at overføre data. venligst oplyse på dit spørgsmål. Samplingsfrekvens ikke forekommer i det analoge domæne. (Bortset fra et brug, men som anvendes ved måling af ekstremt høj frekvens signaler ved undersampling.)

Modulerende Hyppigheden af 30kHz er også bærefrekvens. Når vi taler om CHANNEL, vi kalder det bærefrekvens. Når vi taler om teknik, vi kalder det Modulerende Frekvens. Der er en anden betegnelse for Modulerende kaldet upconvert (i nogle bøger). Voice båndbredde er 330Hz til 3.3kHz. For let matematik, vi normalt band begrænse dem ved 4Hz eller bedre kendt som Fmax Ved Nyquist Prøveudtagning Teorem, for at undgå aliasing, skal Sampling Frequency (FS) være mindst 2 x Fmax, således Fs> = 2 Fmax eller 8 kHz. Modulerende (Carrier eller upconvert) Frekvens er ikke det samme Samplingsfrekvens. Modulerende er en teknik til at skifte baseband signal (umodulerede eller original signal) til højere frekvens, hvor det kan overføres via kortere antenne. Sampling er en teknik til at erhverve den baseband signal (med minimal tab af signalet troskab), så det kan rekonstrueres (hvis Fs> = 2Fmax). Hvis et signal er undersampled, er det umuligt at rekonstruere signalet tilbage til sin oprindelige form. Håber dette hjælper.
hvad er forskellen og forholdet .... er den samme modulerende frecuency end signal frecuency den modulerende frecuency skal være større end transportøren hjælpe mig venligst, hvis jeg har en modulerende frecuency på 30 kHz, hvad der skal være min transportør og min prøvetagning F. for voice

Du har brug for større antenne til at transmittere lille område frekvens signaler.

Ikke sikker på, hvor du har lært det, men helt sikkert det er forkert. Fyre i dette forum tråd også enige om, at jo højere frekvens, kortere længde. http://www.edaboard.com/thread146664.html [quote = thannara123; 915561]. Du har brug for større antenne til at transmittere lille udvalg frekvens signaler [/QUOTE]

Begge vores ideer er på samme spor. Til sender mindre frekvens signaler, vi har brug for stor antenne (hvad jeg allerede har nævnt).

Ja, jeg accepterer, at vi er på samme spor. : Grin: Skål! Jeg gætter på det er fordi min fortolkning er at relatere frekvens (eller bølgelængde, omvendt) til antenne længde. Jamen det er uundgåeligt, at længere antennen har en tendens, der kræver en større materiel eller endda en struktur! Det kan dog ikke nødvendigt være tilfældet, fordi nutidens teknologi har faktisk forsøgt at bruge high-k dielektrisk materiale, og dermed højere permitivity tillader antenne længde til at blive kortere.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back