Forskellen mellem Synopsys DC versioner?

C

Clunixchit

Guest
Hai der for det første, er der nogen der har udgivelsesbemærkningerne (som er på solvnet) af Design Compiler? Jeg har ikke en konto der. Hvis du gør kan du så uploade det her. Jeg vil gerne vide, hvordan man spore disse ændringer mellem forskellige versioner af DC, så jeg kunne klare forskellige ekstraudstyr fremrykkes ved DC med hensyn til alle de nye små-argumenter. Eller i det mindste hvordan du spore dem ned?

hvis du har designet compiler installeret i ur unix-maskine, kan du prøve ", hvor dc_shell" kommando til at finde ud af installationen bibliotek, i denne placering, vil du finde release notes for den pågældende version af DC. Ændringer fra den tidligere version af DC til den aktuelle version vil blive opført i versionsnoterne. Også, jeg foreslår, at du opretter din egen solvnet konto. at skabe den, skal du have en hjemmeside ID. Hvis du har nogle Synopsys installeret værktøj, kan du finde dit websted id på følgende måde. "Hvis du ikke kender dit site-id, få dit websted ID i en af følgende måder:. * Se site_info filen i dit værktøj træ ($ Synopsys / admin / licens / site_info) De SiteID felt identificerer din site-id Look. . ved en gammel Synopsys nøglefilen Tæt på toppen, vil du finde dit site ID # Synopsys INC. KEY CERTIFIKAT # Site Id:. xxxx [hvor xxxx er et tal] "disse oplysninger er anført i Synopsys selve webstedet. Efter at have indhentet site id, bør det være en sag at få din solvnet konto. skål!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back