forskellige skæve rapport mellem Astro og PrimeTime

B

blueant

Guest
Hej eveybody, jeg har et problem: I det ene tilfælde er Astro er skævt rapport meget god (0,2 N). Men vi bruger SDF (fra Astro) og SPEF (fra Astro og StarRC) i PrimeTime, finde den skævhed er meget stor (> 0.8n), at så ATPG ikke kan passere. nogen kan fortælle mig hvorfor? Jeg skal hvordan man gør? Tak: cry:

Måske er der krydstale i dit ur vej. at beskytte ur netto fra at blive angrebet af signal net, bør du route ur netto alene (sæt den begrænsning af dobbelt linjeafstand til uret netto for routing), før den globale rute.

Albred, betyder Krydstale ikke forårsage skævt. Crosstalk årsager jitter. Skråtstil er forårsaget af forskellige længder af ledninger fra clock kilde til ur-feed. Ujævn belastning og parasitære kapacitans præsenteret af domæner på uret foder forårsager også skævt. Blueant, Kontroller dit ur fordeling træ lokalt i domæner og globalt mellem domæner. Disse domæner sandsynligvis præsentere forskellige belastning kapacitanser til uret træet, hvilket resulterer skævt. En eller flere tråde bærer clock-signal kan være længere end den anden. Jeg tænker et domænenavn som en individuel digital blok, der deler de samme lokale ur. Det er det samme begreb i ASIC lærebog er skrevet af Michael Sebestian Smith (Hawaii) og Digital systemteknologi lærebog skrevet af Dally Poulton (Stanford)

Det rapporterede resultat bør ikke have sådan en stor depency ... Hvad er det techology du bruger?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back