Forslag til HF-transistor, der giver gode IP3

G

ge

Guest
Jeg leder efter en god transistor for 1 - 40 MHz. IP3 er kritisk. Nogen der har erfaringer med enten 2N5109 eller MRF581A? tnx

Enhver specs for magt / linearitet / graduering / støjtal / ansøgning?

2N5109 er en gammel favorit! Vil give gode IP3 i disse frekvensområder. Anzac gjorde tilbyde et modul, AM-109, der byder på 40 dBm IP3, og fremragende IP2 grund af det afbalancerede kredsløb. Du kan bruge de fleste brede bånd transistorer, hvilket program var for tv-distribution, da det havde en meget stor efterspørgsel på linearitet. Hvorfor ikke prøve BFR96 ... Bottom line, jeg bruger 2N5109 når nogensinde jeg kan det er en stor transistor, men at få svært at finde en anstændig pris. / WD

tnx for alle. Jeg starter datablad shopping nu:). >> Enhver specs for magt / linearitet / graduering / støjtal / ansøgning? Jeg har 28V til at arbejde med og ønsker at holde sig ajour under 350mA. Enhederne vil blive anvendt i en konventionel FF design. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 timer 31 minutter: [/color] [/size] vfone & webdog, The 2SC5551 gik DISCO september 2008. De taler om en udskiftning (2SC5551A), men der er ingen data ark eller side for en REV del. Motorola bruge til at lave nogle pæne dele Jeg tænkte på om BFR96 (###. microsemi.com/datasheets/BFR96REVA.pdf). VCE

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back