fortælle mig om IGBTs

T

The74namesofgod

Guest
Jeg har set for info jeg fik nogle ting som, hvordan der gøres, og hvordan de virker.Jeg vil gerne vide, andre ting tak.

Hvis du vil bruge IGBTs, vi har brug for at kende effekt af dit system, og du skal gøre for, at spænding og strøm, der støtter IGBT, som er leveret til dit system.
Så bør du vide, at IGBTs brug for en særlig bane for qeu passer spændingsniveauer af skuddet, som kræver IGBT.dette kredsløb kaldes chauffører, og afhængig af dine indstillinger, skal du bruge en bro, halv eller hel bro.
du skal være forsigtig, når du bruger dem som dit kredsløb skal have en anti-diode parallelt, så der er en tid med regenerering magt, eller hvis ikke brænde dine drivere.

jeg dont nyde noget, jeg ønsker at gøre lige nu.men jeg fandt nogle IGBTs på ebay for 8 bukke Måske skulle jeg købe et par og gøre noget.de, når det store 600 mod 200 ampere Jeg tror, og denne h bro og halv bro, og den anden bro Jeg vil gerne vide mere om dem.tak

Er der noget jeg kunne læse, som kunne hjælpe mig noget ikke så complated

Nå IGBTs er en kombination mellem en MOSFET og BJT.I en meget nem måde at forstå, at du løbende kontrol med spænding.IGBTs har en lav rdson som gør mere nemme design

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back