forudbetalte vandmåler

R

reyge

Guest
Kære venner,

Er der nogen har et skematisk eller datablad for et forudbetalt vandmåler?Jeg ved, at forudbetalte vandmåler systemer er ulovlige i nogle lande.Jeg er blot interesseret i, hvordan elektronisk erhverve vand elforbrugsmålingerne og stop vandføringen.

Tak

Jeg er også interesseret i, hvordan du interface vandmålerens til et GSM-modul eller LAN.I stedet for at gøre vandmålerens fra bunden, kan jeg bare købe det.Jeg har allerede fundet sådanne systemer på internettet, men jeg kunne ikke finde dem i vores land, og de produkter indsendt på internettet har ikke detaljerede oplysninger om deres specs.tak!

reyge wrote:

Kære venner,Er der nogen har et skematisk eller datablad for et forudbetalt vandmåler?
Jeg ved, at forudbetalte vandmåler systemer er ulovlige i nogle lande.
Jeg er blot interesseret i, hvordan elektronisk erhverve vand elforbrugsmålingerne og stop vandføringen.Tak

Hej,
I sammenligning med Elforbrugsmålere forventer jeg, kan du finde elektroniske flowmetre som vil give en potentiel fri kontakt puls output for en bestemt mængde (sige
1.000 liter) vand forbruges.Dette puls output direkte kan tilsluttes et microcontroller bæreakslen og kan integreres med mikro ved simpel optælling.Dette mikro kan bruges til at kommunikere med en GSM-modem / telefon til at overføre data til fjerntliggende hvis det er påkrævet, eller kan anvendes til lokalt display også.

Hilsen,
Laktronics

Mange vandmålere har en magnet knyttet til det sidste ciffer i registret.

Denne driver et reed relæ til at repræsentere brug af vand.

Gasmålere også os ethe samme idé.

Ventilen er et bistable magnetiske låsen type så kan batteriet opereres.

Jeg konstrueret en af disse enheder for et par år siden for en britisk meter selskab.

Tak for svarene!

Jeg tror sin vil være mere trættende, hvis jeg opbygge elektronisk måleren mig, fordi jeg
vil bare gøre en prototype af en elektronisk vandmåler system meget gerne elmåleren systemer.Jeg har allerede set på websteder, der sælger / markedsføre disse såsom Neptune og flere kinesiske producenter.Men de kun giver en liste over de tilgængelige meter og deres kapaciteter.Hvad jeg leder efter, er mere som en brugsanvisning på et forudbetalt vandmåler eller en vandmåler, som kan måle vandføringen og stoppe det elektronisk.Dette vil hjælpe mig træffe beslutning om eventuelle grænseflader mellem vandmåleren og et netværk.Her er et eksempel på en vandmåler, at jeg ønsker at have sit brugervejledning:
http://www.hxgroup.cn/productview.asp?id=163
Webstedet kun giver et overblik over produktet (jeg tror).

Hvis nogen har forslag til elektronisk meter-systemet,
kan du dele dem.Tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back