forvirret omkring have valgt hardware (virkelig frustreret)

G

go2tariq

Guest
Hej til alle; jeg arbejder med elektronik at være en nybegynder. Sandsynligvis nogen her der kan hjælpe mig. Min samplingsfrekvens er 5000 s / s. Jeg vil gerne gøre en kreds (forstærker), som opdager det nuværende flyder rundt 1fA. Please nogen hjælpe mig med at finde ud af hvordan du har valgt komponent at gøre den nuværende integrator folk bruger 10pF loft for integrator jeg ikke forstår hvorfor. Hvad er afskåret frekvens i dette tilfælde at anvende filter.

Desværre, du ikke styre endnu at fortælle dine hensigter på en forståelig måde, også i din tidligere tråd, hvor du havde tegnet en afgift forstærker diagram. Især kan jeg ikke forstå betydningen af de 5000 S / s sats. En strøm på 1 FA (10e-15 A) correspondends til 6.250 elektroner per sekund. Prøveudtagning målingen med 5000 Hz resultater i omkring 1 elektron pr prøve. Så du rent faktisk taler om at tælle enkelt elektroner. Det er muligt fx med kanal elektron multiplikatorer, men ikke med ansvar forstærkere, jeg frygter. Strømninger i en fA område kan måles med almindeligt forstærkere i meget langsommere tidsskala med omkring flere sekunder måletid.

Tak for din hjælp. Jeg brugte feed back modstand mod udledning kondensator, men problemet med at bruge modstand jeg får de aktuelle som output. Lad sige, hvis jeg sender sinusbølge efter at have passeret gennem forstærkeren jeg modtager sinusbølge som jeg ikke interesseret. Lad os sige et opladt perle, hvis jeg taber denne perle (negativt ladede) i en sensor, og jeg får sinusbølge som en følge, og jeg kan ikke beregne spænding. Jeg har brug for til at beregne spænding dybest set.

Jeg tror, du skal angive en typisk indgangssignal at illustrere signalbehandling krav. De er ikke helt klart for mig. De viste kredsløb kan enten forstås som en low-pass, eller en lossy integrator, afhængig af din hovedinteresse. For en aktuel indgangssignal, ville R1 udelades, så du får en klassisk afgift forstærkerkredsløb.

ja det er integrator. Jeg bruger dette som integrator jeg lige nævne dette diagram viser, at ved at bruge feed-back modstand får vi sinusbølge igen, men jeg er interesseret i at få spænding i slutningen. Kunne du hjælpe mig til at gøre skifte til udledning hætten i stedet for at bruge feed back modstand.

Undskyld, jeg forstår ikke, hvor du forventer at få en sinusbølge. Jeg heller ikke se et behov for at aflade integrator i en grundtaksten forstærker ansøgning, som du beskrev det.

Tja, hvis jeg ikke bruger skifte til udledning kondensator vil det mætte. Jeg ønsker ikke at bruge feed back modstand. Og hvis jeg ikke bruger feed back modstand som en følge heraf er der behov for at skifte til udledning cap er det ikke.

Jeg ønsker ikke at bruge feed back modstand. Og hvis jeg ikke bruger feed back modstand som en følge heraf er der behov for at skifte til udledning cap er det ikke.
Ja, men hvorfor du ikke ønsker feedback modstanden?

Ok lad mig forklare dig efter brug feed back modstand resultatet var som sinuskurve. og ved hætte kun jeg får kun positive eller negative højdepunkt. Det er derfor, jeg ikke ønsker at bruge feed back modstand.
Ja, men hvorfor du ikke ønsker, at feedback modstanden
?

De bør snarere 50 G ohm. Kan være du har svært ved at få modstande i dette område.

Det er derfor, jeg har brug for at skifte til udledning cap. Vil du vide noget om Photon koblet FET switch.
De bør snarere 50 G ohm. Kan være du har svært ved at få modstande i denne serie.

Jeg tror, du taler om solceller optokoblere. Der er et par hurtige, lav kapacitans typer som AQY221N2V. Men de fleste integrator reset kredsløb bruger en almindelig JFET eller MOSFET tværs af kondensator.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back