forvirring i fastsættelsen meshing frekvens og celler pr bølgelængde i ie3d

S

sameerccs11

Guest
hej im så meget forvirre ved fastsættelsen af meshing frquency og celler pr bølgelængde i min antenne. Jeg har designet en mikrostrip antenne og jeg har sat meshing frekvensen 3 og celler pr wavelenth 16, men default værdien af celler pr bølgelængde er 20, men det var ikke at tage 20 og gav nogle fejl "fordeling matrix mislykkedes" og på 16 celler pr bølgelængde det tog næsten 6 timer at gennemføre simuleringen. godt, im få meget gode resultater, men stadig forvirret, der gjorde jeg indstille mesing frekvens og celler pr bølgelængde korrekt. så jeg vil have nogen til at fastsætte meshing hyppighed og celler perwave længde for mig, hvis jeg sender designet til ham og efter søgt hyppighed og celler pr bølgelængde sende mig tilbage så jeg vil simulere mig selv. Jeg vil b meget taknemmelig for ham vidt Sameer

Hej Sameer, skal du angive meshing frekvens lig med eller over den højeste frekvens, du vil bruge i din simulering. Cellerne / bølgelængde er standard 20 (fra mit hoved) og beregnes på grundlag af meshing frekvens. Den faktiske værdi, du har brug for afhænger af, hvordan strømtæthed ændringer med afstanden. Kig ind i hjælp-filen til, hvordan man maske en struktur. Du kan mesh enkelt polygoner under redigeringen (med mindre maskestørrelse), mens resten (for eksempel en stelplade ikke tæt på andre strømførende strukturer), kan du mesh med en større størrelse. Dette vil spare dig simulering tid. At se, hvordan simulator masker, kan du bruge meshing kommando (simulation menu), viser dig de meshing uden at starte simulatoren. Den version, som jeg kan bruge, er ikke opdateret til år (version 7 eller 9), så meget sandsynligt, at jeg ikke kan læse dine. Geo-filer (de ændrede format). Du kan også bruge metoden til at skære væk polygoner til at skabe en (isoleret) stelplade i en uendelig stelplade (som foreslået i en anden tråd).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back