S
Sink0
Guest
Hej, jeg skal oprette en M-LVDS nwtwork kører på 50-100Mbps. Da jeg ikke kunne finde nogen driver, der kunne være rustet til at køre, at multdrop netværk (enhver protokol og datalink designet med små og størrelse variabel pakken (Max 256 byte) ville være passende) Jeg har designet en selv på en FPGA. På den UC / DSP side er der en 8 / 16 bit parallelle interface og i M-LVDS uret er inddrevet med oversampling data (ved hjælp af stiger og falder kant og et andet ur med 90 graders fase som beskrevet i denne papir: http://www.date-conference.com/proceedings/PAPERS/2010/DATE10/PDFFILES/IP2_04.PDF Den fisrt spørgsmål er:. Er det muligt at gennemføre sådanne oversampling på en CPLD? Er CPLDs fik nogen form for PLL eller sådan noget andet:? Tror du CPLDs vil blive på markedet i lang tid, eller de vil forsvinde, og der vil være lige FPGA'er Tredje:? Denne enhed skal fik en virkelige lille fodaftryk. Det bedste jeg fandt var en EP1C3 af Altera, men enhver ved, hvor lang tid kommer til at tage indtil dette udstyret afbrydes? Enhver sugestion for at bruge en CPLD eller FPGA til dette design, eller sugestions af enhver lille fottprint (ingen BGA) FPGA af Altera og Xilinx (fik jeg downloade kabel af både og dont ønsker at få en ny). Tak!