FPGA klassificering

G

gnudaemon

Guest
Hej,
Jeg vil gerne have et klart overblik over FPGA produkt.Jeg arbejder med Xilinx bord nu, men kender ikke meget ud af det.
Vil nogen venligst forklare sådanne navne som Xilinx, QU (at) rtus, @ ltera osv. .., og give en fælles procedure i forbindelse med udformningen med FPGA enheder.
Thanks a lot.
@ gnudaemon

Xilinx, @ ltera, Actel, Atmel, Cypress, gitter, Minc og Quiklogic er FPGA leverandører.Med andre ord, de er nogle selskaber, der producerer og sælger forskellige FPGA produkter og nævn.Hver af dem har masser af produkter.For eksempel @ ltera har FLEX serie, Apex serie og ...produkter og Xilinx har XC-serien, Virtex serier, spartansk og ...produkter.Som De ved, at arbejde med en hardware vi har brug for nogle software til at sammenfatte og programmere hardware.Nogle af dem har egen software til at programmere FPGAs og oprettelsen af den hardware.F.eks MAX-PLUS II og QU (at) rtus er software-værktøjer, der er forelagt af @ ltera selskab.Du kan bruge syntese værktøjer til at sammenfatte det HDL-kode til en FPGA baseret design.I orfer at sammenfatte det HDL-kode, forskellige syntese værktøjer herunder Leonardo og Synopsys's syntese værktøj kan bruges.Når du vælger at sammenfatte baseret på FPGA, kan du se forskellige produkter fra forskellige leverandører.Som jeg nævnte før, nogle af FPGA sælgere har en særlig syntese værktøj, ligesom MAX-PLUS II @ ltera Company.

Hilsen,
KH

Jeg tror, kan du overveje følgende:
1 skal du have et design tænkt på hele systemet.
2 tegne et diagram baseret på dine tanker.
3 gennemføre det med vhdl eller verilog.
4 simulation og beslutte FPGA chip på grundlag af udnyttelsen af ressourcen.
5 design kredsløbene bord og debug det.
6 indgåelse af erfaringer og lære.

that't ok.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back