FPGA konfigureret med PROM

S

Salma ali Bakr

Guest
godt, når jeg bruger en PROM at konfigurere en FPGA, den pdf jeg læser siger, at FPGA i Master serie mode genererer et ur fra en intern oscillator, der skal anvendes som konfiguration ur ... hvordan er det .... ISN 't uret oscillator bare en del om udviklingen kit og det er ikke relateret til FPGA selv ... så det er ikke en intern oscillator ...???

Skal jeg bare bruge en anden tilstand, JTAG for eksempel for at programmere PROM .... og bruge kit oscillator, hvis prototyper og om bord oscillator, hvis der for produktion???

tak på forhånd,
Salma

Den FPGA har en indbygget oscillator.

Hvis du bruger en af Xilinx XCFxxP eller XCFxxS dele, der er en oscillator bord, der også.

FPGA ikke har en intern oscillator
og det er derfor, jeg spørger mit spørgsmål
årsag, hvad der er sagt i pdf forklare de konfigurationer er modstridende

se dette emne blowfishie, alle siger, at der er INGEN interne oscillator
men jeg har brug for nogen til at forklare, hvordan man arbejder i Master Serie mode for konfiguration, hvis dette var tilfældet

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=614462

Jeg har den samme tvivl som Salma, I guess FPGA har kun indbygget CLK til konfiguration?
ref: h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=188654&highlight=master seriel mode # 188.654
Nogen at kende denne pls klart for os?
tak

Hvis FPGA er konfigureret som Master Serial Mode, bruger en intern oscilator at generere konfiguration ur.Så, den konfiguration ur pin fungerer som et output.

Jeg har brugt det forbinder direkte CLK fra FPGA til PROM og det virker.(Xilinx SPARTAN-IIE)

Læs din FPGA's dataarket omhyggeligt.Ususally der er ikke nogen indre oscilator klar til at blive brugt i dit design, men der er en oscilator for konfigurationen i Master-mode (næsten Texas har det).

så dette betyder, at ikke nødvendigvis alle FPGA'er har interne oscillatorer
forårsage Jeg bruger Virtex 2, og der er intet nævnt om, at i dataarket

Lonestar skrev:

Jeg har den samme tvivl som Salma, I guess FPGA har kun indbygget CLK til konfiguration?

ref: h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=188654&highlight=master seriel mode # 188.654

Nogen at kende denne pls klart for os?

tak

Salma ali Bakr skrev:

FPGA ikke har en intern oscillator

og det er derfor, jeg spørger mit spørgsmål

årsag, hvad der er sagt i pdf forklare de konfigurationer er modstridendese dette emne blowfishie, alle siger, at der er INGEN interne oscillator

Plz læs ug161.pdf omhyggeligt.Det siger --

only the CLKOUT signal can be used to drive the FPGA's configuration clock (CCLK)."

"I Slave Serial tilstand, kan konfigurationen grænseflade clocket af en ekstern oscillator, eller eventuelt for XCFxxP Platform Flash Proms

kun CLKOUT Signalet kan bruges til at drive FPGA's konfiguration ur (CCLK)."

"En intern oscillator i XCF08P, XCF16P, eller XCF32P Platform Flash Proms kan bruges til at generere den konfiguration ur CLKOUT mens PROM leverer data til FPGA konfiguration interface. Interne oscillator kan aktiveres under PROM programmering og kan indstilles til enten 20 MHz eller standard på 40 MHz. "

Hilsen,

Sachin
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back