FPGA mindre pakker

O

OvErFlO

Guest
Jeg har brug for at indsætte en FPGA i en lille kasse 20mm x 20mm og jeg brug for at kende de fleste mindre FPGA-pakken, kan nogen hjælpe mig? tak Overflo

Selvom jeg forventer, at du kan læse datablade: Op til 324-pin FBGA passer, også op til 484-pin UBGA, fås fx med Altera Cyclone III. Hvis du vil have nogle andre dele på den samme overflade, en 164-pin MBGA med 8x8 mm ville være temmelig små. PS: Du må ikke fortælle, at du ikke kan behandle BGA pakker.

Hvis du selv FPGA med BGA-pakke, du må hellere reservere testpunkter eller afprøve komponenter som muligt.

[Quote = FVM] Selvom jeg forventer, at du kan læse datablade: Op til 324-pin FBGA passer, også op til 484-pin UBGA, fås fx med @ ltera Cyclone III. Hvis du vil have nogle andre dele på den samme overflade, en 164-pin MBGA med 8x8 mm ville være temmelig små. PS:. Undlad venligst at fortælle, at du ikke kan behandle BGA pakker [/quote] ikke noget problem ;-) tak

De mindre Xilinx Spartan-3E enheder er tilgængelige i en 8x8mm CP132 BGA pakke. Den Xilinx Spartan-3AN enheder ikke kommer i små pakker, men de har en intern flash-hukommelse til konfiguration, hvilket eliminerer en ekstern chip. , Der kan hjælpe dig med at spare plads.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back