Fra Beginers Til Ekspert

E

eng.Electronic

Guest
Hej,hvilke kurser på netværk kan jeg starte med?
Fra Beginers Til Eksperttak på forhånd ...

Hey u kan altid starte med N kursus & CCNA begge er meget grundlæggende kurser.

CCNA er lidt hårdere end N .Begynde at lære ebooks.Og starte håndtering NIC, switches, routere, osv. i college Labs.

U know Jeg lærte CCN (Computer kommunikationsnet) emne i mit kursus, men lært mere om netværk, da jeg var begivenhed InCharge af LAN-spil, hvor vi setup LAN i college laboratorier.

Så begynde at lære fra college selv.Og begynde at gøre kursus på N eller begynde at læse ebøger på det.

Godt,

er der nogen frigøre ressourcer til at lære Networks i almindelighed "N "? [/ code]

Jeg anbefaler yo at begynde med CCNA bøger og Tanenbaum "Computer Networks" bog.Den første er mere praktisk og andet er mere theorical.

Hilsen

hvor u ønsker at lære om netværk starter med datakommunikation og derefter bevæge sig i retning af konkrete netværk, da det hjælper de fleste

[hvor u vil lære om netværk først starte med datakommunikation og derefter bevæge sig i retning af konkrete netværk, da det hjælper de mest]

Tja ... kan du anbefale mig en begineer bog for Data Comunications?

[/ quote]

for communications engineer?

hvad med MCSE certifikat
for kommunikation ingeniør?

der er bedst (skal tages først): CCNA eller MCSE?

behov for rådgivning og hjælp ..............

Dude, CCNA er den bedste.
En bog om netværk af Tanenbaum er en dejlig bog.Linket er http://www.ingenieriauai.com.ar/eBooks/Computer% 20Networks% 204:e% 20Ed% 20 -% 20Andrew% 20S.% 20Tanenbaum.rar
First off, tror ikke meget et gå for CCNA:)

salman100 skrev:

Dude, CCNA er den bedste.

En bog om netværk af Tanenbaum er en dejlig bog.
Linket er h ** p: / / www.ingenieriauai.com.ar / Bøger / Computer% 20Networks% 204:e% 20Ed% 20 -% 20Andrew% 20S.% 20Tanenbaum.rar

First off, tror ikke meget et gå for CCNA:)

Jeg er virkelig forvirret over Networkd Kurser, hvad er forskellen mellem Essintial 1, 2 på CISO centrum og CCNA?og er disse kurser som Essintial 1,2 er nødvendige for CCNA?

eng.electronic,

Jeg er ikke sikker på, hvad der er Essintial, men der er ingen krav om at sidde for CCNA.Det er åbent for alle mennesker.Selv uden eksamensbevis, du stadig kan sidde til eksamen.

Hvis du vil vide mere om netværket, kan du begynde at læse nogle bøger om netværk.Jeg tror, du kan søge en masse netværk ebook på dette site, ** SPAM SLETTET **.Kigge efter nogle introduktion til netværk, tcpip og så videre.

Når du har nogle generelle viden om netværk, kan du læse om CCNA.Dette er en professionel cert, hvor CCNA kan bevise, at du forstår om computer-netværk og deres produkt.For sikker, er der to mere cert efter CCNA, de er CCNP og CCIE.Disse certs virkelig hjælpe i vores karriere, hvis du er interesseret i at arbejde i netværk på området.

Om pensum for CCNA, er det bedre, du henviser til CISCO hjemmeside, da der kan være opdateret fra tid til anden.Desuden kan du få det pensum i de fleste af de e-bog af CCNA.Igen, er der CCNA Study Guide kan downloades fra ** SPAM SLETTET **.

wassup eng.electronic

email mig på telecomm12 (at) yahoo.ca
Jeg har nogle eBøger, der kan hjælpe u.

godt du er bedre tjent begynder de grundlæggende principper for computer-og datakommunikation og derefter gradvist går videre til den slags CCNA ...

starter med en bog som Andrew Tanenbaum's edb-net eller data, edb-kommunikation af William Stallings ..disse bøger er vant til at undervise i edb-kommunikation kurser på bachelor-niveau ...

efter dette, så prøv hengiver sig til MCSE eller CCNA ...
net er den nemmeste ...Derefter kommer MCSE og derefter CCNA ...CCNA er den mest værdsatte af dem alle tho ...

hej.mange mennesker har besvaret Deres forespørgsel, men for mig en mere passende asnwer vil være et andet spørgsmål.Hvad er din fremtidige plan, uanset om du spørger om

kabelforbundne telekommunikationsnetværk,
mobilkommunikationsnet
optisk fiber baseret netværk
LAN-baseret netværk
pakke-baseret netværk
Satellit kommunikationsnetværk
internationale netværk (internet)

bedre at u planlægge ordentligt tage nogen tid, så vælg i stedet for blot at forsøge hvad nogen suggets.

gauiver er sandt ... Efter få nogle grundlæggende viden om netværk, skal derefter beslutte, hvilket område, du ønsker at gå til.

Hvis du ønsker at lære edb-netværk (IP, LAN, WAN), så kan du gå til CCNA, CCNP.

Hvis du ønsker at lære om andre netværk, så er du nødt til at søge andre midler.

Du kan følge nu CISCO grundlæggende eksamener, som er Bellow til CCNA.Jeg tror, du kan besøge CISCO officielle hjemmeside og tage flere detaljer.

Tak
Isuranja

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back